.

Beantwoord

Hoe kan ik m'n prepaid saldo opwaarderen?

  • 9 June 2012
  • 7 reacties
  • 2276 Bekeken

Ik krijg
het niet voor elkaar om mijn beltegoed opwaarderen 06*
icon

Beste antwoord door Alex 11 June 2012, 16:44

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum gerda benneker,

Hoe probeer je op te waarderen en waar gaat het precies mis?

Algemeen: Je kunt bij Simyo opwaarderen via je online persoonlijke pagina. Je kunt vervolgens opwaarderen via Ideal, creditcard of een eenmalige machtiging. Je kunt ook opwaarderen via je mobiel. Je kunt dan bellen naar 1244. Als je wilt opwaarderen via je mobiel, moet je wel de optie 'mobiel opwaarderen' aanzetten via persoonlijke pagina.

Groetjes,

Alex
nou hier lukt het ook niet terwijl hiervoor altijd goed ging met het opwaarderen via eenmaligmachtiging nu moet ik het via Ideal doen dus meerd hendelingen nodig dan eenmaligmachtiging
Reputatie 5
Badge +11
Hoi laziz,

Kun je aangeven wat er precies niet lukte met de eenmalige machtiging via Mijn Simyo?
Ik heb het net zelf geprobeerd, en het werkte zoals het hoort.
Wanneer mijn bankomgeving normaal zou verschijnen gebeurt er nu niets, gisteren ook niet
Reputatie 4
Badge +10
Hoi helloo,

Apart dat er niks gebeurd. Er zijn verder geen meldingen bij ons binnengekomen over opwaarderen.

Ik zie in je gegevens staan dat je gisteren een paar keer hebt geprobeerd op te waarderen via iDEAL. Je opwaardering is alleen nog niet goed gegaan. Via welk apparaat probeer je op te waarderen? En welke internetbrowser gebruik je? Geef je ook door bij welke bank je zit?

Ik hoor het graag van je, zodat ik je verder kan helpen 🙂
- 1 -Ik probeer automatisch opwaarderen bij E 2.- in te stellen en krijg als reactie, dat mijn automatisch opwaarderen is afgemeld. Tot 3 x toe. Ik raak hier gefrustreerd van.
-2- In het buitenland (B. Dld Fra,) lukt het niet om via mijn andere Symio contact, via 3 / 4 G op internet te komen?
Hang ik met Symio misschien aan de achterste ....??
Reputatie 5
Badge +8
Hoi hse7dtJG

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat het niet meteen lukte om automatisch opwaarderen in te stellen. Ik zie dat het inmiddels is gelukt, je beltegoed wordt automatisch aangevuld met € 10,- zodra het minder is dan € 2,-.

Met een Prepaidaansluiting is het helaas niet mogelijk om te internetten in het buitenland. Lukt het niet met een Simyo Sim Only aansluiting? Controleer dan op Mijn Simyo.nl of de optie 'Internet op je mobiel in het buitenland' aan staat. Het is tevens belangrijk dat de optie (data)-roaming op je telefoon staat ingeschakeld. Als alle instellingen goed staan en het werkt nog niet, stuur me dan een privébericht met je andere 06-nummer. De optie om een privébericht te sturen verschijnt zodra je op mijn profielafbeelding klikt.

Groetjes,
Sean

Reageer