.

Beantwoord

Hoe kan ik een ander tarief hebben?

  • 27 December 2019
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Zoekresultaten: "Ik kan mijn belkosten niet narekenen met het tarief van € 0,10 startkosten en € 0,10 belkosten per minuut. Bijvoorbeeld:

donderdag 26 december 2019 duur / aantal bedrag 11:08 Gesprek naar 0206829606 0:44:28 af - € 6,77"

Pas als ik de berekening begrijp, kan ik kiezen of ik wil overstappen naar de nieuwe tarieven.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 27 December 2019, 14:31

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dit lijkt mij een ouder tariefplan (van klanten van voor juni 2008) in dat voorbeeld.

De berekening daarachter is:

Starttarief: €0,10 = €0,10
Per minuut: 44 * €0,15 = €6,60
Per seconde: 44 * €0,15 / 60 = €0,07

Samen: € 6,77

Het huidige tarief zou:

Starttarief: €0,00 = €0,00
Per minuut: 44 * €0,10 = €4,40 (altijd minimaal 1 minuut; n.v.t. in dit geval.)
Per seconde: 28 * €0,10 / 60 ~= €0,05

Samen: € 4,45

Natuurlijk heb je nu de vraag: Kan ik overstappen naar die onderste berekening, want die is goedkoper. Het antwoord is: Ja.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi DorotheaAmsterdam,

 

Wat Groentjuh aangeeft klopt inderdaad, je kan overstappen naar de nieuwe tarieven door naar de instellingen van Mijn Simyo te gaan en vervolgens kun je dit wijzigen bij beltegoed en tarieven. Mocht je verder vragen hebben, stel ze gerust.

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

 

Reageer