.

Beantwoord

Hoe kan ik de datum dat mijn Simyo Prepaid ingaat aanpassen?

  • 26 November 2018
  • 5 reacties
  • 278 Bekeken

Hoe pas ik de begindag aan van mijn prepaid? Ik heb nu een abonnement maar wil over 4 maanden overstappen op prepaid, maar hij wijst mijn verzoek af omdat mijn abonnement nog loopt. Hoe zorg ik ervoor dat over 4 maanden mijn abonnement automatisch over gaat op prepaid?
icon

Beste antwoord door Jihane 29 November 2018, 14:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ja is goed. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Hi LisaB,

Welkom op het Simyo Forum :)

Wat leuk dat je over een tijdje de overstap naar ons wil maken! Ik zie dat je een Prepaid bestelling hebt gedaan, maar dat de aanvraag voor nummerbehoud inderdaad is afgewezen. Dit komt omdat je 4 maanden voor de einddatum van je contract nog geen overstap kan regelen.

Wat je het beste kunt doen, is een maand voor je abonnement afloopt opnieuw een bestelling met nummerbehoud plaatsen. Je kan dan je huidige bestelling annuleren via deze pagina. Het betaalde bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort :)

Goed plan? En heb je hier verder nog vragen over? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Hoi Niels,

kan ik in plaats van opnieuw een bestelling doen en geld terug krijgen, ook gewoon wachten met deze simkaart die ik heb gekregen tot ik weer een nieuwe aanvraag kan doen?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Lisa,

Ja! Dat is zelfs een beter idee 🙂 Je kunt gewoon wachten tot een maand voordat je abonnement afloopt. Daarna log je in op Mijn Simyo met je Prepaid nummer. Dan vraag je daar nummerbehoud aan door te surfen naar Instellingen > Simkaart. Dat is geen enkel probleem.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt tegen die tijd?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +5
Namens Jihane graag gedaan, LisaB! We horen graag of alles goed gaat :)

Groetjes,
Niels

Reageer