.

Beantwoord

Hoe kan het dat mijn gekochte beltegoed niet toe is gevoegd aan mijn aansluiting?

  • 11 August 2018
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Ongeveer een half uur geleden heb ik beltegoed opgewaardeerd, maar dit is nog niet bijgeschreven. Het geld is wel van mijn rekening af. Hoelang kan dit ongeveer duren of is er iets fout gegaan? Mijn zusje gaat morgen namelijk op kamp en zou het fijn vinden om te weten dat ze in elk geval makkelijk kan bellen voor het geval dat (:
icon

Beste antwoord door Niels 13 August 2018, 13:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Inmiddels nog altijd geen beltegoed en nog steeds de melding dat het opwaarden gelukt is?
Beste @grijzejager

Als medeklanten hebben we geen inzage in de systemen, een moderator/medewerker van Simyo wel. Die zal zich vanzelf bij je melden via dit topic, waarschijnlijk morgen misschien vandaag.

Fijne zondag nog.😎
Reputatie 6
Badge +5
Hi grijzejager,

Welkom op het Simyo Forum!

Begrijpelijk dat je in contact wilt blijven met je zusje als ze op kamp is. Gaat het om het nummer waar je deze forumaccount mee hebt aangemaakt? Want in dat geval weet ik al wat er aan de hand is. Op 23 juli 2018 is het telefoonnummer stopgezet. Dit gebeurt bij Prepaid aansluitingen als deze een half jaar lang niet gebruikt wordt. Hier hebben we ter waarschuwing tweemaal mailtjes over gestuurd. Heb je deze berichten over het hoofd gezien? Ik heb je over deze situatie voor nu in ieder geval nog een privébericht gestuurd. Wat betreft het opwaarderen van het beltegoed, vreemd dat dit kon terwijl je nummer al was stopgezet. Je zal dit bedrag uiteraard teruggestort krijgen.

Friesian, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels
Dankjewel voor het kijken! Ongetwijfeld zullen we de mailtjes ontvangen hebben, maar hebben mensen dat hier gewoon niet aan me doorgegeven 😂 Ik ga even je pb lezen maar alvast bedankt (:
Reputatie 6
Badge +5
Graag gedaan, grijzejager! Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet mee hebt gekregen dat er mailtjes zijn verzonden. Misschien is het dan verstandig om jouw eigen e-mailadres aan het telefoonnummer te koppelen? Ik hoor in ieder geval graag verder van je in een privébericht 🙂.

Groetjes,
Niels

Reageer