Toch was er gisteravond binnen 3 minuten meer dan €40,- afgeschreven voor het gebruik van internet. Dit was niet alleen vervelend, omdat het zo'n korte periode was, maar het sms-je dat ik eerder omschreef ontving haar mobiel pas een half uur hierna.
Haar huidige beltegoed bedraagt nu -€50. Inderdaad, er is in zeer korte periode een zeer groot bedrag afgeschreven dat ten eerste niet in verhouding. Er wordt niet direct gewaarschuwd en in de instellingen van de simyo app is gebruik van internet uitgeschakeld. Dat het mogelijk wordt gemaakt om een negatief saldo te behalen , zonder dat hier direct voor wordt gewaarschuwd vindt ik erg vervelend.
Hopelijk kan een van de medewerkers mij uitleggen wat er precies is gebeurd wat ervoor zorgde dat er in zo'n korte periode zo'n groot bedrag is afgeschreven.
met vriendelijke groet
Beste antwoord door Friesian
Behalve Simyo medewerkers zijn er ook klanten actief om met je mee te denken.
Bij prepaid wordt het bedrag verkleind dat je negatief staat naar €0,-
Simyo ontvangt de gegevens van het netwerk met vertraging MAX tot 4 uur.
Simyo heeft geen inzicht op wat er op je dochter haar telefoon zich heeft afgespeeld, wat data verstoken heeft veroorzaakt.
Alleen hoeveel MB en tijdstip is voor de provider te zien en aan te geven.
Simyo heeft een speciaal blog om eens door te nemen, samen met je dochter.
Om wat voor telefoon gaat het precies?
Is het telefoonnummer van haar hetzelfde als waarmee je bent ingelogd op het forum?
Niet hier plaatsen.
Een moderator (medewerker) van Simyo zal zich nog melden. Ik hoop dat ik jullie beiden al wat gerust heb gesteld en geholpen heb.
Zijn er meer vragen stel ze gerust, er zijn verschillende FE's (klanten) en klanten actief.

