.

Beantwoord

Het internet is aangegaan na mijn overstap van Lowcall naar Prepaid. Worden de kosten hiervan weer toegevoegd aan mijn beltegoed?

  • 4 April 2016
  • 9 reacties
  • 135 Bekeken

Bij de omzetting van Lowcall naar Simyo prepaid is het internetverkeer default aangezet.
Ik heb nergens een waarschuwing gelezen dat internet zou worden aangezet, en zou het dan ook wel redelijk vinden als ik de ongevraagde kosten terug zou krijgen want ik wens geen internet en had dat dan ook uitstaan bij mijn oude Lowcall abonnement.

groetjes
icon

Beste antwoord door Caspar 5 April 2016, 12:28

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wim Roos,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat het internet opeens aan is gegaan bij de overstap van Lowcall naar Prepaid 😞 Natuurlijk krijg je de kosten terug.

Ik heb het bedrag weer aan je beltegoed toegevoegd. Zie jij dit al terug op je Mijn Simyo?

Groetjes, Caspar
nou ja opeens aangegaan, ik vermoed dat dit bij iedereen is gebeurd bij de overstap van lowcall naar prepaid (bij mijn vrouw in ieder geval ook). Netjes dat ik het bedrag terug krijg, ik zie het echter nog niet in het overzicht.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Wim Roos,

Wat maf dat je dit bedrag niet terugziet op Mijn Simyo. Caspar heeft gister € 1,14 teruggestort op je beltegoed 🙂. Je kunt dit terugvinden op Mijn Simyo onder het kopje 'Verbruik'. Laat je me weten of je het nu wel hebt kunnen vinden 🙂?

Groetjes, Tiury
Het bedrag staat er echt niet!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Wim Roos,

Wat vreemd dat je dit bedrag niet terug kunt vinden. Het klinkt misschien een beetje suf, maar de vergoeding heeft plaatsgevonden op het nummer waarmee je bent ingelogd op het Simyo forum (06******723). Kijk je wel op dat Mijn Simyo account 🙂?

Groetjes, Tiury
Ik kijk bij het correcte nummer, maar het staat er echt niet.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wim Roos,

Dat kan kloppen. Ik heb er even goed naar gekeken en het is volgens mij op je oude Lowcall vergoed en niet op je Prepaid. Ik heb het nu op je Prepaid aansluiting vergoed. Zie je het nu wel terug in je Mijn Simyo?

Groetjes,
Caspar
Helemaal goed, bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wim Roos,

Fijn om te zien dat het nu toch zichtbaar is! Sorry voor de verwarring en fijn dat we je alsnog hebben kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer