.

Beantwoord

Heb ik wel of niet een nieuwe simkaart nodig?

  • 23 May 2018
  • 1 reactie
  • 316 Bekeken

Badge
Tot gisteren had ik een prepaid abonnement en ben overgestapt naar Sim Only,
Nu - een dag erna- heb ik er spijt van en wil weer terug naar prepaid. Dus ik heb de nieuwe aanvraag geannuleerd. Moet ik dan ook een mijn "oude" kaart vervangen?
icon

Beste antwoord door Thomas 24 May 2018, 09:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Hi Wil Molenaar,

Leuk je weer terug op het Simyo Forum te zien! 😉

Goed dat je even een berichtje achterlaat nu je toch terug wil naar een Prepaid aansluiting. Ik zie dat je ook al contact gehad hebt met mijn collega's Jennifer en Euridice. De communicatie is een beetje stroef verlopen zo lijkt het.
Je hebt inderdaad een nieuwe simkaart nodig. Hiervoor bestel je na het annuleren van je overstap via onze annuleringspagina een nieuwe Prepaid op onze website.

Omdat je jouw overstap annuleert zit je niet vast aan een opzegtermijn van 30 dagen gelukkig. Zodra je een Prepaid met nummerbehoud besteld hebt zetten we je nummer binnen 6 werkdagen weer over naar Prepaid.

Ik stuur je zodirect nog een e-mail zodat je de uitleg ook in je e-mail terug kan lezen.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas

Reageer