Het is erg vervelend om beltegoed kwijt te raken, omdat bepaalde voorwaarden van u het zo dicteren, ik vind dat u dit anno 2013 niet meer kunt toepassen. U beschikt in over betere mogelijkheden dan vroeger om in contact te komen met uw prepaid klanten, daarom wil ik vriendelijk doch dwingend doen verzoeken om te stoppen met het ongeldig laten verklaren van saldo tegoeden op basis van voorwaarden. Dergelijke bedingingen worden door mij althans als klant niet langer geaccepteerd.
Steeds meer bedrijven voeren alternatieve saldo kaarten in, dat is prettig, want dan hoef je niet iedere keer te bankieren, maar als ieder bedrijf zo zijn eigen voorwaarde gaat stellen over de geldigheid van het waardepapier is voor mij als consument het hek van de dam.
Mocht mijn tegoed in de toekomst (om welke reden dan ook) volgens u komen te vervallen, dan dient u het restant terug te boeken op een nader bekend te maken rekeningnummer.
Ook zou ik graag zien dat een 06 nummer langer in eigendom kan blijven of op verzoek weer kan worden terug gegeven, tegenwoordig zitten veel bancaire zaken en sms-diensten gekoppeld aan een 06nummer dat het erg vervelend is als je je nummer verliest, zo niet onmogelijk om dat nummer aan iemand anders te geven als zo'n nummer nog niet is afgemeld en het bijvoorbeeld maar 1x gekoppeld kan zijn aan een dienst zoals bij de ING bank.
hopende u hiermee te hebben geïnformeerd, dit verzoek en kennisgeving is ook per kopie gericht aan uw eigen hoofdkantoor en uw moederbedrijf KPN.
hoogachtend,
uw klant
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactie