.

Beantwoord

Geen contact, wel betalen! Hoe zit dat?

  • 17 May 2017
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Badge
Zoon met Simyo prepaid belt 10 keer naar het mobiele nummer van zijn moeder, moeder neemt echter niet op. Zoon wordt vervolgens 0,10 eurocent per belactie in rekening gebracht. Is dit juist en waar staat dit in de voorwaarden (graag de link); de verbinding is niet tot stand gekomen, toch?

Zoon komt er vervolgens achter dat hij geen beltegoed meer heeft en kan niet meer bellen.
icon

Beste antwoord door Asma 18 May 2017, 12:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mestijn,

Ik vind het ontzettend vervelend dat er onduidelijkheid is over het verbruik van je zoon! :(

Ik heb even de aansluiting van je zoon erbij gepakt, want zie dat je Forum-account aan een ander nummer is gekoppeld. Op 13 mei zie ik dat alle oproepen inderdaad in rekening zijn gebracht. Het duur van deze gesprekken lopen uiteen van 2 seconden tot 1 minuut. Ik geef hier graag meer uitleg over.

Een verbinding kan namelijk op verschillende manieren tot stand worden gebracht. Er vindt verbinding plaats als je belt en het oproep wordt opgenomen, maar het is ook mogelijk om verbinding te maken als er niet wordt opgenomen. Dit kan bijvoorbeeld als er een doorschakeling plaatsvindt naar de voicemail. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer