.

Beantwoord

Ik heb geen 3G en ik kan niet bellen. Ik heb net 20 euro beltegoed opgewaardeerd. Hoe kan dit?

  • 15 May 2017
  • 9 reacties
  • 146 Bekeken

Badge
ik heb geen 3G en ik heb net 20 euro beltegoed opgewaardeerd.... hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Samantha 16 May 2017, 12:04

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Ellina,

je geeft weinig informatie.
Kan je ook niet bellen en smsen?
in dat geval is er wat mis met je aansluiting of simkaart.
Met prepaid kan je sowieso niet echt 3g snelheid halen.
Kun je wel internetten maar alleen 2g of wat?

voor meer info zie http://www.4g.nl/wat-is-4g/verschil-3g-en-4g/
en https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetsnelheid-prepaid-123

Groet Paul
Badge
ik kan niet bellen niet sms'en en ik had 20 euro opgewaardeerd.. daarvan van 10 euro een 1000mb gekocht en hij gaf aan dat me simkaart niet geldig is
Badge
hij zou tegen administratieve redenen zijn afgesloten krijg ik te horen als ik bel maar hoe kan dat als ik er geld op heb staan?
Paul met PrePaid heb je wel 3G maar geen 4G.

@ellinalovesyou,

Morgen reactie van een moderator, is nu weinig aan te doen. Je kan je toestel even 10 minuten uit zetten, wellicht helpt dat nog.
Badge
dankje Ray 🙂
Prepaid wel 3G maar de snelheid is bij prepaid lager dan bij sim only.
Badge +7
Hoi Ellinalovesyou,

Welkom op het Simyo forum :)

Oei, ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je niet kunt bellen en internetten. Ik zie dat dit komt omdat je simkaart is geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Je kunt dan niet bellen, sms'en en internetten. Ook niet als je wel een internetbundel hebt. Je kunt nog wel gebeld worden.

Je simkaart wordt geblokkeerd voor uitgaande oproepen, wanneer je geen beltegoed hebt. Ik zie dat dit gisteren bij jou even het geval is geweest. Doordat je hebt opgewaardeerd, had deze blokkade er automatisch weer af moeten gaan. Dit is helaas niet gebeurd. Sorry hiervoor!

Daarom heb ik je simkaart meteen gedeblokkeerd. Als je nu je telefoon opnieuw opstart, kun je weer bellen en internetten. Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@ PaulH, Ray en Friesian, Bedankt voor het meedenken! 🙂 Even ter informatie: Prepaid kan inderdaad niet op 4G, wel op 3G. Al kun je met een Prepaid nog steeds niet dezelfde maximumsnelheden halen als met een Sim Only op 3G.
Badge
het is gelukt, heel erg bedankt 😊
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Allinalovesyou,

Dat is goed nieuws 🙂 Ik ben blij dat je dit nog aan ons hebt laten weten. We horen dit namelijk graag! We weten dan ook gelijk of de oplossing die we geven ook gelijk de juiste is. Als we nog eens iets voor je kunnen doen, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer