.

Beantwoord

Geblokkeerd om administratieve redenen. Wat kan ik doen?

  • 6 August 2017
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

Badge
Vraag: "Kaart geblokkeerd om administratieve redenen..." ?????????????
Ik stel de vraag nog maar eens want ik krijg geen reactie.

Goedenmiddag,

Mijn simkaart staat volgens de provider geblokkeerd.

Staat nog genoeg beltegoed op en wordt al jaren automatisch opgewaardeerd.

Geen idee wat de reden hier van kan zijn.

Kunt U dit a.u.b.. herstellen ?

Met vr. gr. Betty B.
icon

Beste antwoord door Angela 10 August 2017, 22:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Vraag: Waar en wanneer is de eerdere vraag gesteld? Het hangt er namelijk vanaf waar de vraag gesteld is en wat de normale reactie tijd is. Op Facebook en het forum is de reactietijd een werkdag, in vakantie tijd wat langer. Via de mail 3 werkdagen, via Twitter afhankelijk van de drukte die dag en de beller is sneller op 1200 vanaf de mobiel of 0800-8007 vanaf elke telefoon.

In het weekend is de klantenservice gesloten.
https://www.simyo.nl/klantenservice
Badge
[quote=Ray]Vraag: Waar en wanneer is de eerdere vraag gesteld? Het hangt er namelijk vanaf waar de vraag gesteld is en wat de normale reactie tijd is. Op Facebook en het forum is de reactietijd een werkdag, in vakantie tijd wat langer. Via de mail 3 werkdagen, via Twitter afhankelijk van de drukte die dag en de beller is sneller op 1200 vanaf de mobiel of 0800-8007 vanaf elke telefoon.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb deze vraag 21 uur geleden gesteld , En ik zie dat er op vragen wordt gereageerd die net gesteld zijn.
En ik zit niet op Facebook, is dit dan nodig ?
Maar daar gaat het toch niet om ? Mijn vraag luidt Zou U zo vriendelijk willen zijn om mijn telefoon weer geschikt te maken zo dat ik weer kan bellen ?
Naar mijn weten ligt het probleem niet bij mij...graag zo spoedig mogelijk actie .
Dat is toch niet te veel gevraagd...

Met vriendelijke groet Betty B.
De reacties kunnen ook van andere klanten zijn. Nee Facebook is niet nodig, ik leg de contact mogelijkheden uit en de reactietijd van Simyo daar aan gekoppeld. 21 uur geleden betekend op zaterdag de vraag gesteld, hooguit maandag reactie dus.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Betty B.

Wat vervelend dat je jouw simkaart niet kunt gebruiken. Ik snap heel goed dat je graag snel geholpen wilt worden. Vanwege drukte via al onze kanalen, reageren we helaas later dan verwacht 😞 Sorry hiervoor! We proberen iedereen alsnog zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

Ik zie dat mijn collega Asma al op jouw andere topic heeft gereageerd. Je vindt dit topic hier. Zullen we het gesprek daar verder voeren om het overzicht te bewaren?

@Ray, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer