.

Beantwoord

Opgewaardeerd maar nog steeds geblokkeerd. Hoe kan dat?

  • 26 May 2017
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb op 14 mei mijn beltegoed opgewaardeerd en mijn internet bundel alleen geeft hij nog steeds aan dat ik geblokkeerd ben om te bellen.Wat is er fout gegaan
icon

Beste antwoord door Asma 28 May 2017, 13:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi kees voermans,

Welkom op het Forum!

Balen dat jij je simkaart niet kunt gebruiken. 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie inderdaad dat je nog geblokkeerd bent. Hiervoor onze excuses!

Om ervoor te zorgen dat jij je aansluiting weer kunt gebruiken, heb ik je simkaart voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten, waarna jij hier weer gebruik van kunt maken.

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma
Ja het probleem is nu opgelost. Word nu mijn internet te goed voor al die dagen opgeschort of ben ik gewoon alles kwijt wat ik had opgewardeerd
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kees voermans,

Goed om te zien dat het probleem opgelost is voor je. Ik kan me voorstellen dat je baalt van die 2 weken waarin je geblokkeerd was. Om die reden heb ik de helft van de bundel voor je vergoed. Het gaat om een bedrag van € 5,- en dit zal toegevoegd worden aan je beltegoed. Zodra mijn collega's van de afdeling finance dit hebben goedgekeurd, kun je dit ook terugvinden via Mijn Simyo.

Ik hoop dat je hier tevreden mee bent. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer