.

Vraag

Gaan jullie ook ooit prepaid vouchers laten verkopen?

  • 7 December 2011
  • 4 reacties
  • 1686 Bekeken

Badge +3
halloo iedereen! 🙂,

gaan jullie ooit de prepaid beltegoed ook laten verkopen via de sigarenboeren alleen??
en als jullie nog eerlijker willen zijn geef ik u een raad: momenteel is de starttarief nu 10 cent! maar waarom gaan jullie die starttarief niet weghalen en ook die 1e minuut volledig is oneerlijk! dus als je bijvoorbeeld 5 seconden belt dat het dan in iedergeval veel minder dan 10 cent is! en zo zijn jullie op dit manier veeel eerlijker!

edit@
en ik zou al blij genoeg zijn als jullie de functie: *101# eens erin zetten! (om sneller je beltegoed te kunnen checken) 😛

4 reacties

Badge +3
Vouchers verkopen zit er voor Simyo niet in! Wij willen ons richten op online dienstverlening, inclusief beltegoeden.
Over de tarieven: als wij vouchers bij de sigarenboer neerleggen gaat de sigarenboer ook een deel van de omzet krijgen. En moet dat starttarief nog verder omhoog!


Ik weet dat het vervelend kan zijn om het starttarief te betalen als je niet echt een gesprek hebt gehad, dus hang op tijd op als je niet van plan bent om een voicemail in te spreken.


En voor het beltegoed checken: ben je op de hoogte van de optie 'Mobiel opwaarderen'? Je kunt dan je beltegoed beluisteren door gratis met 1244 te bellen.
Badge +3
zucht.......wat jammer zeg!! 😞 en als jullie die starttarief dan omruilen voor de 1e minuut volledig?? 😞?

edit@ ik had paar weken geleden gehoord van de klantenservice dat de tarieven aangepast worden???? vanaf 2012 ofzo? maar dit is ook nooit aangekondigd? dus ik weet niet waar ze die woorden vandaan haalt? ;s
Badge +3
ik weet dat dit 4 weken oud is...maar laat ik wat erbij toevoegen met die prepaid vouchers gedoe:

is het geen goed idee dan om kpn beltegoed te kopen en dat je het dan via 1244 kan opwaarderen? dus dat je als optie hoort bijvoorbeeld 'wilt u uw beltegoed opwaarderen via een kpn voucher? toets dan 4'
kom op nou!? dit kan toch wel?? en bovendien kost dit geen omzet ofzo voor die sigarenboer.....

en nog iets: simyo is powered by kpn... ;p

edit@ en zo krijgen jullie ietsjes meer geld binnen bij simyo...
Badge +3
Meningen van simyo klanten zijn trouwens ook welkom xd

Reageer