.

foute bestelling gedaan

  • 10 February 2012
  • 1 reactie
  • 723 Bekeken

Badge
help.

gister avond laat wou ik een prepaid sim kaart voor tel kopen.

na het betalen kwam ik erachter dat ik een web to go heb gekocht.

dit wil ik dus niet hebben.

ik heb gelijk 1200 gebeld,gelijk toen ze 2 sec open waren dus 9 uur.gelijk kreeg ik het bandje dat ze druk zijn.

dus het is onmogelijk om ze aan de lijn te krijgen.

maar als ik niet errder contact krijg,dan krijg ik die web to go thuis gestuurd i.p.v mn prepaid kaart

kunnen ze contact opnemen met mij snel???

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Badge +2
Hi marjankapster,

Uit onze gegevens blijkt dat je ook een prepaidkaart hebt besteld op 10-02. Wij adviseren je het web-to-go pakketje naar ons te retouneren. Vervolgens zullen wij het betaalde bedrag voor het web-to-go pakketje in de vorm van beltegoed toekennen aan de nieuwe prepaidkaart. Dit kunnen wij uiteraard pas doen als wij het web-to-go pakketje retour hebben ontvangen.

Groetjes,

Arie