.

Beantwoord

Enorm negatief saldo na 1e ingebruikname prepaid

  • 18 January 2013
  • 175 reacties
  • 21740 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Sinds gisteren heeft onze zoon van 10 zijn eerste mobiele telefoon en een bijbehorende prepaid kaart.
Al weken hebben we het erover met hem dat het een prepaid kaart wordt, dus geen abonnement. Dus bellen en sms kan, maar op=op; en internetten kan via WIFI thuis of elders. Via GooglePlaystore kan hij thuis b.v. spelletjes downloaden.

Gistermiddag voor het eerst de telefoon aangezet, mijn zoon bekijkt een paar dingen, o.a. PlayStore, en we stellen allerlei dingen in. Klaar.

En dan de melding: minder dan € 2 beltegoed! We hadden € 25 erop staan. Hoe kan dat?
Even checken op "mijn.simyo" dachten we. Daar was beltegoed ineens  -/- € 25 ... (dus negatief!). We hebben de telefoon onmiddelijk helemaal uitgezet.
Vanmorgen even gekeken: -/- € 165,- 

Wat is hier in vredesnaam aan de hand. We hebben het over PREPAID. Op=op!
Kaart en  nummer geblokkeerd.

Geweldige ervaring voor mijn zoon! Zit je je kind goed voor te bereiden; en dan gebeurd dit.

Wat moeten hier nou mee???
icon

Beste antwoord door Alex 21 January 2013, 17:19

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

175 reacties

ik zie net ook een negatief saldo (-22€) op mijn dochters prepaid card. Ik wil mee met het plan om dat juridisch te toetsen op misleiding. Kunnen we daar gezamenlijk in optrekken? Hoe?
Reputatie 7
Badge +9
ik zie net ook een negatief saldo (-22€) op mijn dochters prepaid card. Ik wil mee met het plan om dat juridisch te toetsen op misleiding. Kunnen we daar gezamenlijk in optrekken? Hoe?

Ik ben geen partij in deze en ik kies ook geen partij, maar er wordt op de Simyo prepaid pagina duidelijk gewaarschuwd dat je bij de Simyo versie van Prepaid een negatief beltegoed kunt krijgen. Klik je op "Bestel Prepaid" dan word je op de volgende pagina er nogmaals op gewezen dat je onder € 0,- kan komen. Ik ben geen jurist (slechts gewoon een klant van Simyo zoals de meesten hier) maar na twee waarschuwingen lijkt me van "misleiding" geen sprake te zijn. 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd op wat voor gronden jullie besluiten over te gaan tot compensatie. Het lijkt op totale willekeur van jullie kant, de ene gedupeerde wel en de ander niet. Vreemd hoor. Mijn dochter is voor EUR 98,00 het schip ingegaan.  Mochten jullie haar niet tegemoet willen komen dan gaat de hele familie maar op zoek naar een andere provider. Helaas, zou ik bijna zeggen.    
Badge +8
Ik ben eigenlijk wel benieuwd op wat voor gronden jullie besluiten over te gaan tot compensatie. Het lijkt op totale willekeur van jullie kant, de ene gedupeerde wel en de ander niet. Vreemd hoor. Mijn dochter is voor EUR 98,00 het schip ingegaan.  Mochten jullie haar niet tegemoet willen komen dan gaat de hele familie maar op zoek naar een andere provider. Helaas, zou ik bijna zeggen.    

Hoi Jeroen Koops,

Iedereen die hier voor het eerst onverwacht mee te maken krijgt wordt eenmalig gecompenseerd. Daar wordt geen onderscheid in gemaakt. Als ik dit topic doorlees, dan denk ik dat jouw reactie over het hoofd is gezien. 😞 We geven altijd iedereen een antwoord. Sorry dus dat die van jou ertussendoor is geglipt.
Dat je dochter zo'n enorm negatief tegoed heeft kunnen opbouwen, komt door het feit dat internet zonder bundel prepaid tegen een behoorlijk hoog tarief gaat. We hebben nog geprobeerd om bij 5MB verbruik zonder bundel te waarschuwen, maar het verbruik kwam zo snel door, dat er al veel meer doorheen was helaas..
Natuurlijk wordt dit voor haar nu ook eenmalig vergoed. Ik zal een terugbetaling aanvragen voor het bedrag dat zij onder 0 is gekomen destijds. We raden nu wel aan om de internetoptie niet in te schakelen zonder ook even een bundel aan te zetten. Dan loopt zij dit gevaar niet meer.

Groetjes, Charlene

P.s.
Ik zie dat hierover ook is ge-emaild. Het zal dus toch een terugbetaling zijn, en geen toevoeging aan het beltegoed zoals in de email wordt gezegd.
Ook onze dochter gebruikte met een nieuwe telefoon opeens 108 euro in 2 dagen, toen werd ze geblokkeerd. Maar daarna werd nog 15 euro bijgeteld.

Schandalig, wij betalen juist 10 euro per keer vooraf, om dit te kunnen voorkomen. Wij rekenden er op dat Simyo bij een negatief saldo blokkeert.

Met bellen doen ze dat ook, kon mijn andere dochter wat dagen niet meer bellen. Prima, leert ze haar verbruik in de hand te houden.

Maar dan verwacht je niet dat een meisje van 10 voor 123 euro in de min kan komen in 2 dagen.
Geachte Simyo,

wanneeer kom je precies in aanmerking voor een "reset" van het negatieve bedrag?

Mvg,

Ruud
Reputatie 5
Badge +11
Ook onze dochter gebruikte met een nieuwe telefoon opeens 108 euro in 2 dagen, toen werd ze geblokkeerd. Maar daarna werd nog 15 euro bijgeteld.

Schandalig, wij betalen juist 10 euro per keer vooraf, om dit te kunnen voorkomen. Wij rekenden er op dat Simyo bij een negatief saldo blokkeert.

Met bellen doen ze dat ook, kon mijn andere dochter wat dagen niet meer bellen. Prima, leert ze haar verbruik in de hand te houden.

Maar dan verwacht je niet dat een meisje van 10 voor 123 euro in de min kan komen in 2 dagen.


Hoi Ongehoord, welkom op het Simyo forum.

In je gegevens zie ik dat je gelukkig inmiddels tegemoet gekomen bent voor het negatieve beltegoed.

De reden dat er negatief beltegoed opgebouwd kan worden, is omdat wij de verbruiksgegevens met een vertraging binnenkrijgen om te verwerken. Dat heeft als voordeel dat je niet tijdens een telefoongesprek afgekapt word. Helaas is het nadeel hier van, dat wanneer er in een korte tijd veel data gebruikt wordt, het tegoed erg ver onder €0 kan lopen :(
Omdat we begrijpen dat niet niet de bedoeling is, komen we alle klanten die hiermee te maken krijgen eenmalig tegemoet. We raden wel aan om de optie 'internet op je mobiel' uit te zetten, anders kan dit nogmaals gebeuren.
Reputatie 5
Badge +11
Geachte Simyo,

wanneeer kom je precies in aanmerking voor een "reset" van het negatieve bedrag?

Mvg,

Ruud


Hoi Ruud-P,

Je komt in aanmerking voor deze eenmalige coulanceregeling wanneer je aangeeft dat je negatief tegoed hebt, en dit gecrediteerd wilt hebben.
Jij komt er dus voor in aanmerking als je wilt. Voor het officiële: wil je dat ik het op €0 zet voor je?
Geachte Simyo,

wanneeer kom je precies in aanmerking voor een "reset" van het negatieve bedrag?

Mvg,

Ruud


Hoi Ruud-P,

Je komt in aanmerking voor deze eenmalige coulanceregeling wanneer je aangeeft dat je negatief tegoed hebt, en dit gecrediteerd wilt hebben.
Jij komt er dus voor in aanmerking als je wilt. Voor het officiële: wil je dat ik het op €0 zet voor je?


Hoi Alex,

als dat zou kunnen, heel graag. Dan kan mijn dochter met een "schone lei" beginnen.
Alvast bedankt voor de service, ook namens mijn dochter.

Mvg,

Ruud Peeters
Badge +8
Hoi Alex,

als dat zou kunnen, heel graag. Dan kan mijn dochter met een "schone lei" beginnen.
Alvast bedankt voor de service, ook namens mijn dochter.

Mvg,

Ruud Peeters


Hoi Ruud-P,

Ik zie dat er bij jou een beltegoed onder €0 ontstaan is, doordat er veel internet verbruikt is. Was je je daar wel bewust van? De internetoptie staat bij Simyo op alle aansluitingen standaard aan. Het is handig, als je dat merkt, dat het hard gaat met je internet, om dan de optie Internet op je mobiel uit te schakelen op Mijn Simyo. Ik heb de optie nu voor je uitgezet. Maar je zet die dus het beste alleen aan als je ook een internetbundel aanschaft. Dan lopen de kosten niet zo snel op.
Ik heb je beltegoed nu eenmalig aangevuld. Als je dus opwaardeert, kan je weer bellen. :)

Groetjes,
Charlene
Hier hetzelfde verhaal.

Prepaid kaart voor mijn zoon van 10. Hadden nog een oude Samsung Galaxy S liggen dus waarom ook niet. Altijd handig als er wat is dat je kind je kan bellen. Gisteren telefoon aangezet en via wifi weer helemaal bijgewerkt aan updates etc.

Vandaag kwam de sim-kaart binnen. Simkaart erin gedaan, werkte allemaal zonder problemen.

Zoonlief blij, wij daarna de schuur opgeruimd en naar de stort. Zoonlief heeft 3 Whatsapp berichtjes gestuurd om te testen, en die kwamen aan. Vreemd, dus ik thuis gekeken, dataverbinding stond aan. Meteen uitgezet.

s Avonds logt mijn vrouw in op de mijn Simyo pagina nadat zoonlief een SMS had ontvangen dat het beltegoed onder de 2 euro was gegaan. Staan we ineens -16 nogwat in de min omdat er voor 2,4GB gedownload zou zijn via de dataverbinding? Bijna 2 en een halve GIGABYTE?

WTF? Daar klopt helemaal niks van Simyo, dit _kan_ gewoon niet. Natuurlijk gelijk dataverbinding uitgezet op de mijn Simyo pagina maar dit is echt gewoon kul.

Ik heb zelf zakelijk een KPN abbo met een Samsung galaxy S3 met een databundel van 512MB en dat haal ik al niet in de maand. En nu zou zoonlief in 2 uur tijd (heen en weer naar de stort, thuis stond wifi aan) met een paar WhatsApp berichten even 2400MB verstookt hebben?

Ik geloof er geen barst van, ik zou zeggen, toon maar aan dan.

Ik heb 20 euro overgemaakt via de VISA kaart gewoon omdat het kind moet kunnen bellen als er iets is maar ik zou graag zien dat dit wordt uitgezocht want dit gaat -helemaal- nergens over.

Los daarvan is het inderdaad een pre-paid kaart dus op is op en daarna over en uit. (HOEZO in de min inderdaad) ; belachelijk!

Een geirriteerde vader... systeem/netwerkbeheerder van beroep.
Hallo kid.

Ik lees over problemen van te hoge kosten door datagebruik.
Bij veel telefoons kun je dit voorkomen door mobiele gegevens uit te schakelen. 

Er bestaat nog een 2de hulpmiddel (gratis) app.

3G watchdog.
Daarmee kun je instellen dat voortijdig wordt gewaarschuwd voor te hoog datagebruik.
Bijvoorbeeld bij 75% van het Mb bundel.

Mvg.
Friesian

Sinds gisteren heeft onze zoon van 10 zijn eerste mobiele telefoon en een bijbehorende prepaid kaart.
Al weken hebben we het erover met hem dat het een prepaid kaart wordt, dus geen abonnement. Dus bellen en sms kan, maar op=op; en internetten kan via WIFI thuis of elders. Via GooglePlaystore kan hij thuis b.v. spelletjes downloaden.

Gistermiddag voor het eerst de telefoon aangezet, mijn zoon bekijkt een paar dingen, o.a. PlayStore, en we stellen allerlei dingen in. Klaar.

En dan de melding: minder dan € 2 beltegoed! We hadden € 25 erop staan. Hoe kan dat?
Even checken op "mijn.simyo" dachten we. Daar was beltegoed ineens  -/- € 25 ... (dus negatief!). We hebben de telefoon onmiddelijk helemaal uitgezet.
Vanmorgen even gekeken: -/- € 165,- 

Wat is hier in vredesnaam aan de hand. We hebben het over PREPAID. Op=op!
Kaart en  nummer geblokkeerd.

Geweldige ervaring voor mijn zoon! Zit je je kind goed voor te bereiden; en dan gebeurd dit.

Wat moeten hier nou mee???
Hier inderdaad hetzelfde probleem.
Denk je prepaid aan te schaffen voor je zoon van 10 zodat hij vast kan leren.
Hij doet dit uitstekend,belt alleen als hij op school aankomt en wanneer hij naar huis komt. Thuis mag hij alleen gebruik maken van wifi op het netwerk van thuis. Stuurt dus ook alleen thuis een apje.
Nu krijg ik ineens na halve maand pas,een melding dat hij 5 mb heeft verbruikt,terwijl hij thuis op het thuis netwerk zou moeten zitten?!
Hij zit niet of nauwelijks op z'n telefoon thuis dus dit is zeker niet fair.
Ik ga er ook vanuit dat dit netjes geregeld gaat worden,want nu heeft hij alles goed gedaan en door jullie stiekeme regeltjes kost t nog een hoop.
Hier een soortgelijk verhaal; dochterlief van 8 jaar ging met haar "nieuwe" iPhone 3 bij haar vader logeren.
Vanmorgen kreeg ik een mail dat haar telefoonnummer is geblokkeerd vanwege een negatief saldo ???
€124.09!!!! Niet te geloven! Zoiets verwacht je totaal niet met een prepaid abonnement.
In ieder geval ga ik hier mijn conclusies uit trekken want bij mijn provider is dit dus niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +9
Tijdens de bestelprocedure van een Prepaid sim word je een aantal keren gewezen op het feit dat je bij Simyo een negatief saldo kunt oplopen. Voor mensen die absoluut niet willen dat dit gebeurt geldt het advies: zoek een alternatieve prepaidsimkaart waar wel geldt: op=op. Dit is nu eenmaal bij Simyo niet mogelijk en het schijnt dat hier voorlopig geen verandering in komt.

Verder brengt de combinatie: {Simyo Prepaid} + {smartphone zonder datamonitor} + {op Mijn Simyo internet op je mobiel AAN} + {leeftijd smartphone gebruiker tussen 0 - 12 jaar} een aanzienlijk financieel risico met zich mee voor degene die uiteindelijk de telefoonrekening betaalt. Niet doen dus tenzij je heer Bommel bent voor wie geld geen rol speelt... ;)
Badge +8
Tijdens de bestelprocedure van een Prepaid sim word je een aantal keren gewezen op het feit dat je bij Simyo een negatief saldo kunt oplopen. Voor mensen die absoluut niet willen dat dit gebeurt geldt het advies: zoek een alternatieve prepaidsimkaart waar wel geldt: op=op. Dit is nu eenmaal bij Simyo niet mogelijk en het schijnt dat hier voorlopig geen verandering in komt.

Verder brengt de combinatie: {Simyo Prepaid} + {smartphone zonder datamonitor} + {op Mijn Simyo internet op je mobiel AAN} + {leeftijd smartphone gebruiker tussen 0 - 12 jaar} een aanzienlijk financieel risico met zich mee voor degene die uiteindelijk de telefoonrekening betaalt. Niet doen dus tenzij je heer Bommel bent voor wie geld geen rol speelt... ;)


Hallo Scavenger en Nathalievs,

Op alle Simyo aansluitingen staat de optie Internet op je Mobiel standaard aan. Wil je het simkaartje alleen voor bellen of internet via Wifi gebruiken, dan zet je de optie uit op Mijn Simyo en is internet via je simkaart niet meer mogelijk.
Wij wijzen daar op verschillende momenten op, al tijdens het bestellen, in de welkomstmail, maar ook in de brief bij de simkaart. Dat zijn zeker geen kleine lettertjes. Het komt regelmatig voor dat een toestel het netwerk verkiest boven de wifi, als dat signaal even wegvalt bijvoorbeeld, of gewoon zwakker is. Wil je er zeker van zijn dat dit niet gebeurd, dan is op Mijn Simyo de optie uitschakelen het enige echt veilige.

We raden aan om als er toch gebruik wordt gemaakt van internet, dat alleen in combinatie met een internetbundel te doen. Zonder bundel zijn de tarieven behoorlijk hoog, en doordat een laatste gesprek of sessie kan worden afgemaakt, kun je zo inderdaad met behoorlijke kosten onder €0 komen te zitten. Zeker als het met internet hard is gegaan. Ook daar doen we niet geheimzinnig over. Vandaar ook alle waarschuwingen. Een bericht bij €2 beltegoed, een bericht bij 5MB verbruik zonder bundel, allemaal om te voorkomen dat je zo hoeft te schrikken.

Toch vinden we het heel vervelend dat het voor jullie alsnog een verrassing bleek.
Dat vinden we niet fijn dus vergoeden we het beltegoed wat jullie onder 0 zijn komen te staan eenmalig.
Wanneer jullie in de toekomst de optie niet aanzetten zonder bundel, loop je niet het gevaar dat dit je weer overkomt.

Samtascha, bij jou is het dus een kwestie van dat de optie aanstond, maar jij dat helaas niet wist, ondanks de keren dat je er op gewezen werd. Gelukkig dat je het waarschuwingsberichtje wel onder ogen kreeg en zo dus de optie hebt kunnen uitschakelen. Daar is het bericht ook voor bedoeld :)

Groetjes,
Charlene
Badge +8

s Avonds logt mijn vrouw in op de mijn Simyo pagina nadat zoonlief een SMS had ontvangen dat het beltegoed onder de 2 euro was gegaan. Staan we ineens -16 nogwat in de min omdat er voor 2,4GB gedownload zou zijn via de dataverbinding? Bijna 2 en een halve GIGABYTE?


Hoi Scavenger,

Het was trouwens geen 2,4 GB, maar 24042kb, dus ongeveer: 23,4 MB.
Is wel meer dan een Whatsappje, maar misschien is het nu te achterhalen wat het is geweest.

Groetjes,
Charlene

Het was trouwens geen 2,4 GB, maar 24042kb, dus ongeveer: 23,4 MB.
Is wel meer dan een Whatsappje, maar misschien is het nu te achterhalen wat het is geweest.

Hoi Charlene,

klopt, ik had het al gezien inderdaad, ik had het gelezen als KB in mijn haast. Later vond ik het tarief terug zonder bundel elders op het forum en toen kwam ik inderdaad ook tot die conclusie. Nog even navraag gedaan bij mijn zoon en hij had inderdaad een Angry Birds app aan het downloaden gezet in de veronderstelling dat hij op het wifi zat, maar dit deed hij op z'n kamer op zolder en ik vermoed dat hij daar dus op dat moment geen of te weinig bereik heeft gehad en is teruggevallen op 3g. Maar 23,4MB of 2+ GB is inderdaad nogal een verschil ;-)

Ik zag dat het saldo is teruggezet met wat er is overgemaakt met de VISA kaart, waarvoor dank. Internet staat ondertussen uit dus het gaat nu niet meer voorkomen.

Snel opgelost zo. Maar toch nog steeds, het voelt niet handig, en ook dat tarief zonder bundel, waarom moet dat in godsnaam zo hoog zijn anno 2014? Dat is toch niet meer van deze tijd?

Alvast bedankt.

Scavenger
Badge +8
Hoi Charlene,

klopt, ik had het al gezien inderdaad, ik had het gelezen als KB in mijn haast. Later vond ik het tarief terug zonder bundel elders op het forum en toen kwam ik inderdaad ook tot die conclusie. Nog even navraag gedaan bij mijn zoon en hij had inderdaad een Angry Birds app aan het downloaden gezet in de veronderstelling dat hij op het wifi zat, maar dit deed hij op z'n kamer op zolder en ik vermoed dat hij daar dus op dat moment geen of te weinig bereik heeft gehad en is teruggevallen op 3g. Maar 23,4MB of 2+ GB is inderdaad nogal een verschil ;-)

Ik zag dat het saldo is teruggezet met wat er is overgemaakt met de VISA kaart, waarvoor dank. Internet staat ondertussen uit dus het gaat nu niet meer voorkomen.

Snel opgelost zo. Maar toch nog steeds, het voelt niet handig, en ook dat tarief zonder bundel, waarom moet dat in godsnaam zo hoog zijn anno 2014? Dat is toch niet meer van deze tijd?

Alvast bedankt.

Scavenger


Hoi Scavenger,

Dat klopt, het tarief voor internet op Prepaid zonder een bundel is behoorlijk hoog. Een bundel voor een dag of voor een maand is echter zo aangezet. Wij adviseren sowieso om bij regelmatig internetgebruik voor een sim only abo te kiezen.
Fijn dat je blij bent met de oplossing:)

Groetjes,
Charlene
Ik had een paar dagen geleden ook een bericht geplaatst,maar ik, heb geen antwoord gekregen,net als iedereen.
Mijn zoontje zit ook nooit op internet buitenshuis,want dat hebben we hem op z'n hart gedrukt dat dat centen kost.
Alleen in huis met eigen wifi en dat weet hij en snapt hij heel goed.
Nu kreeg ik echter toch een mail dat hij boven de 5 mb verbruik zit!!
Ik heb vorige week gelijk ook mobiel internet uit gezet,maar heb toch 5 mb verbruikt terwijl we hem t juiste willen leren en dan doet hij het ook goed,maar toch is er negatief.
Zo krijgt hij ook geen goed beeld natuurlijk.

Mvg Sam
Reputatie 2
Badge +6
Ik had een paar dagen geleden ook een bericht geplaatst,maar ik, heb geen antwoord gekregen,net als iedereen.
Mijn zoontje zit ook nooit op internet buitenshuis,want dat hebben we hem op z'n hart gedrukt dat dat centen kost.
Alleen in huis met eigen wifi en dat weet hij en snapt hij heel goed.
Nu kreeg ik echter toch een mail dat hij boven de 5 mb verbruik zit!!
Ik heb vorige week gelijk ook mobiel internet uit gezet,maar heb toch 5 mb verbruikt terwijl we hem t juiste willen leren en dan doet hij het ook goed,maar toch is er negatief.
Zo krijgt hij ook geen goed beeld natuurlijk.

Mvg Sam


Hoi Samtascha,

Welkom op het forum :)

Als eerste wil ik graag excuses aanbieden. Ik zie dat je hier inderdaad al eerder had gereageerd.

Bij het aanschaffen van een prepaid simkaart staat de optie 'internet op je mobiel' altijd aan. Dit hebben we ook meerdere malen naar je gecommuniceerd. Ik zie wel dat je inmiddels optie hebt uitgezet. Het is nu dus niet meer mogelijk om contact te maken met het 3G netwerk en dat is ook niet meer gebeurd :)

Het dataverbruik van daarvoor klopt dus wel. Ik zie ook niet dat je ooit een negatief saldo hebt gehad. Helaas kunnen wij je dus niet tegemoetkomen in de gemaakte kosten 😞
Ook hier problemen met de rekening.Bestel gewoon prepaid bellen en sms en zie ik dag later negatief saldo van 32 euro op mijn account.
Zie ik op mijn account data data ook aan staat op mijn account heb ik niet om gevraagd......wat is dit een onzin simyo!!!
helemaal mee eens..binnen 1 dag op -32 euro !!!:mad:
Reputatie 5
Badge +10
Ook hier problemen met de rekening.Bestel gewoon prepaid bellen en sms en zie ik dag later negatief saldo van 32 euro op mijn account.
Zie ik op mijn account data data ook aan staat op mijn account heb ik niet om gevraagd......wat is dit een onzin simyo!!!


Welkom op het forum michello,

Zoals Dries hierboven al aangeeft, wordt je als nieuwe klant op meerdere manieren geïnformeerd dat de optie 'internet' aan staat. Hoewel we klanten zo goed mogelijk proberen te informeren, kan ik me voorstellen dat het als een verrassing komt. Bij Simyo is het mogelijk om je laatste gesprek af te maken en de verbruiksgegevens worden met een vertraging verwerkt. Hierdoor is het dus mogelijk dat je een negatief saldo creëert. Maar het is in jouw geval ook de eerste keer en ik kan me zeker voorstellen dat dit vervelend is. Het negatieve tegoed heb ik daarom weer op 0 gezet 🙂.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hey allemaal,

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten. Om individuele situaties beter te behandelen en monitoren wil ik jullie vragen een eigen topic te openen.

Groetjes,

Alex