.

Beantwoord

Ik heb een dubbele internetbundel afgesloten. Wat kan ik hieraan doen?

  • 18 March 2017
  • 7 reacties
  • 133 Bekeken

Badge
Ik heb net een bundel ingesteld van €5; 150 MB
Ik zie nu dat er €10 is afgeschreven en ook dat er 2x staat dat ik dezelfde bundel heb gekozen, nu heb ik dus €5 verspild want ik kan maar 1 bundel per maand, is er iemand die kan helpen?
HELP:@
icon

Beste antwoord door Samantha 20 March 2017, 16:57

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +7
Hoi Youk02,

Ai, ik kan me voorstellen dat het niet de bedoeling was om een dubbele internetbundel af te sluiten! Helaas kan ik je tweede bundel niet stopzetten, maar ik wil graag het volgende met je afspreken.

Beide internetbundels lopen tot en met 17-04-2017. Op 18-04-2017 ga ik kijken of je je tweede bundel hebt gebruikt. Heb je hier helemaal geen gebruik van gemaakt, zorg ik ervoor dat de € 5,00 weer aan je beltegoed wordt toegevoegd. Vind je dit een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha

Beste Samantha, Ik heb hetzelfde probleem als Youk02. Ik heb gisteravond een internetbundel van 1000 MB ingesteld, maar vandaag stond die niet onder mijn internetbundels, dus ik heb hem nog een keer geactiveerd. Zou je bij mij dezelfde regeling kunnen invoeren? Alvast bedankt, Groetjes

Beste Samantha,

Net als Siemen heb ik ook 2 keer een bundel geactiveerd (500 MB in mijn geval) omdat de eerste betaling niet goed geregistreerd werd. Er is nu echter 2 keer €7,50 van mijn beltegoed afgeschreven, maar in Mijn Overzicht staat nog steeds dat ik geen bundel heb geactiveerd.

Kun je mij hetzelfde aanbod doen wat je eerder ook hebt gegeven?

Alvast bedankt!
Badge +7
Hoi Siemen Nooren,

Van harte welkom op het Simyo forum! :)

Ai, is bij jou hetzelfde gebeurd? Dat is niet zo mooi. Ik zie dat je nu twee internetbundels van 1000 MB tegelijkertijd hebt lopen. Natuurlijk wil ik voor jou dezelfde regeling invoeren. Ik heb de datum 20-04-2017 in mijn agenda gezet. Op die datum ga ik kijken of je je tweede internetbundel hebt gebruikt. Als deze niet is gebruikt, zorg ik ervoor dat je weer € 10,00 aan je beltegoed toegevoegd krijgt.

@Sebulba, Jij bent natuurlijk ook van harte welkom op ons forum! Voor jou geldt dezelfde boodschap, de prijs van je tweede bundel ga ik ook aan je beltegoed toevoegen als je deze niet hebt gebruikt. Als je nu inlogt op Mijn Simyo, zie je dan nog steeds dat je geen bundel hebt geactiveerd? Je hebt er twee lopen, dus je moet er op zijn minst één kunnen zien. Als je nog steeds geen internetbundel ziet, kun je hier dan een printscreen van sturen? Dan kijk ik dit graag voor je na.

Als jullie hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag :)

Groetjes,
Samantha
Beste Samantha,

Nee, nog steeds zie ik geen bundel geactiveerd, zie de foto.

Dank voor je hulp!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sebulba,

Dankjewel voor je screenshot! 😃 Ik heb jouw aansluiting tevoorschijn getoverd en ik zie dat je twee internetbundels hebt. Ik zie ook dat je internetverbruik gewoon van één bundel af gaat, dus alles werkt tenminste wel. Maar het hoort ook gewoon inzichtelijk te zijn.

Wil je de App verwijderen en opnieuw installeren? Zie je de bundel(s) dan wel? En hoe zit dat op de PC? Als je inlogt op Mijn Simyo, zou je de bundels moeten kunnen zien. Als het op alle kanalen uitblijft en als zelfs de nieuwste versie van de App het niet doet, dan ga ik voor jou op zoek naar een oplossing 😃 Maar eerst dit uitsluiten natuurlijk.

Groetjes,
Jihane
Badge +7
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie geduld! Hier even een update over jullie dubbele internetbundels.

@ Youk02 en Sebulba, we hebben de kosten voor jullie dubbele internetbundel op 27-3-2017 al gecorrigeerd. Je ziet de aankoop van deze bundel ook niet meer terug in je verbruik.

@ Siemen Nooren Bij jou is dit niet gebeurd. Ik zie dat je de tweede bundel niet hebt gebruikt. Daarom heb ik zojuist een vergoeding aangevraagd voor je tweede bundel. Dit bedrag wordt binnen een week aan je beltegoed toegevoegd.

Laten jullie het weten als jullie hier nog vragen over hebben?

Groetjes,
Samantha

Reageer