.

December bonustegoed

  • 23 December 2011
  • 2 reacties
  • 906 Bekeken

Badge
Wat een kinderachtige rotstreek om ergens op de website in hele kleine lettertjes te vermelden dat je het bonustegoed alleen ontvangt via ideal en niet via mobiel opwaarderen.
Ik waardeer zo altijd op en het wordt altijd netjes afgeschreven van mijn bank, begrijp niet wat hier mis mee is.

Het blijft toch KPN! Toch maar eens rondkijken naar een andere aanbieder.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Ook ik ben er ingestonken. Mijn account staat op automatische opwaarderen, dus geen omkijken en nooit bel tekort. De December actie leek een leuke geste van Simyo. Dus via mijn account een extra opwaardering van €10,- gedaan via een éénmalige machtiging. Nu krijg ik dus niet de vijf euro bonus. Het is een door Simyo bewust gekozen ordinaire geldklopperij actie.
Badge +3
De actie is zeker niet als trucje bedoeld, meer als aardigheid, maar het is duidelijk: voortaan zullen de actievoorwaarden zowel in de mail als op de site vermeld worden. Voor deze actie houden we ons echter aan de voorwaarden als op de site vermeld.