.

Beantwoord

De vriendendealkorting is niet verwerkt, kan dit alsnog verwerkt worden?

  • 14 October 2020
  • 4 reacties
  • 316 Bekeken

Ik ging ervanuit dat het aanvragen van de vriendendeal gelukt was, omdat ik de vriendendeal-link had verstuurd en die ook gebruikt was, maar toch werkte dat niet. Na zelf even wat geklungeld te hebben, kwam ik erachter dat je naast de vriendendeal link ook nog eens apart het telefoonnummer in moet voeren, voor dat de vriendendeal pas wordt verwerkt. Dat is niet duidelijk aangegeven vind ik, omdat het lijkt alsof de deal al geactiveerd is, wat achteraf gezien niet het geval was. Daardoor is het vermoedelijk misgegaan hebben we beiden de korting misgelopen. Zie foto voor uitleg

 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 14 October 2020, 15:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Volgens mij is dat niet noodzakelijk om het mobiele nummers in te voeren. Wel is dat een alternatieve manier om de vriendendeal te activeren. Ik heb recent nog wat vrienden erbij gekregen, die dat met alleen mijn vriendendeal link voor elkaar kregen. Gisteren nog!

Moderatoren kunnen dat overigens volgens mij corrigeren. Wacht dus even de reactie van een moderator af en beantwoord de door hun gestelde vragen. Ik geloof dat je daarvoor WEL het mobiele nummer van je vriend dient te kennen.

Anders kun je altijd nog vrienden zoeken op het forum zoals deze klant deed. Je bent daar niet de eerste in.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Neeltjuh,

 

Super zonde dat jullie de korting zijn mis gelopen, goed dat je contact opneemt!

 

Als je mij een privébericht stuurt met de nummers waar het omgaat dan kijk ik even mee en kan ik het alsnog voor jullie in orde maken. :blush:

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Bedankt allebei! Ik zal een privébericht sturen. 

 

Groeten, Cornelia

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Cornelia, 

Helemaal goed! 😊

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

Reageer