.

Beantwoord

Wat is de prijs voor de nieuwe 150 MB bundel voor Prepaid?

  • 6 September 2016
  • 8 reacties
  • 264 Bekeken

Er komen nieuwe (o.a. maand-) bundels maar nergens kan ik het tarief van de nieuwe 150 mb vinden
icon

Beste antwoord door Ray 6 September 2016, 16:42

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
Bedoel je op prepaid of sim only? Persoonlijk ben ik niet blij met de wijzigingen in de internetbundels prepaid. Ik heb nu 100 mb per maand en dat maak ik niet eens op. Het meeste doe ik op wifi namelijk. Nu moet ik 1 euro per maand meer gaan betalen, daarvoor krijg ik dan meer mb's maar ja, als ik 100 mb al niet opkrijg....
Reputatie 5
Badge +6
Hey Prep,

die bundels zijn er nog niet en dus is het nog niet volledig bekent. Waarschijnlijk wordt dit zeker een week voordat de bundels er komen duidelijk gemaakt in een overzicht. Zolang ze er niet zijn maakt het toch niet uit.

Groet Paul.
Hoi allen,

Klik onderstaande link aan voor info over de nieuwe prepaid internet bundels.

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/nieuwe-prepaid-internetbundels-internetsnelheid-simyo-35677/index1.html#post143541
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Prep,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je deze vraag stelt! De nieuwe bundel van 150 MB voor Prepaid kost € 5,-. De tarieven vind je in de https://<br /> https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/nieuwe-prepaid-internetbundels-internetsnelheid-simyo-35677/index1.html#post143541 die Raytje ook heeft gestuurd.

@Moos68, wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met de wijziging van de bundels. Ik snap dat je de bundel nooit helemaal op hebt gemaakt. Kan het zo zijn dat je dit deed, omdat je voorzichtig was met de bundel? Je krijgt nu voor een € 1,- extra 50 procent extra aan MB's. Wellicht dat deze je alsnog goed zullen uitkomen.

@PaulH, de bundels zullen vanaf 19 september aan te schaffen zijn. De bundels zijn bekend en de prijzen ook. Zie de link in de eerste alinea van mijn bericht.

Raytje, dankjewel voor het doorsturen van de link!

Groetjes,
Ilias
Badge
Hoi, nee dat is niet omdat ik voorzichtig was maar gewoon omdat ik niet meer nodig heb. Ik ben waarschijnlijk heel ouderwets, maar ik ben niet aan het streamen enz enz. Als ex kpn-er was ik als een van de eersten in het bezit van een prepaid telefoon toen die uitkwamen, en sinds die tijd nog nooit een abonnement gehad. Telefoon is voor mij om bereikbaar te zijn. Die 100mb per maand was leuk om buitenshuis eens een keer te kunnen appen of de mail te kunnen lezen/sturen. Meer doe ik er echt niet mee. Mijn gemiddelde maandverbruik qua kosten (bellen, sms en internet) is 4 euro per maand :)



@Moos68, wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met de wijziging van de bundels. Ik snap dat je de bundel nooit helemaal op hebt gemaakt. Kan het zo zijn dat je dit deed, omdat je voorzichtig was met de bundel? Je krijgt nu voor een € 1,- extra 50 procent extra aan MB's. Wellicht dat deze je alsnog goed zullen uitkomen.



Groetjes,
Ilias[/quote]
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Moos68,

Dan snap ik inderdaad dat je niet helemaal tevreden bent met de wijziging. Dat vind ik enorm vervelend. Helaas is hier niets meer aan te veranderen.

Als je echt niet tevreden bent met de wijziging kun je jouw Prepaid opzeggen. Klik hier voor meer informatie.

Wij hopen het natuurlijk niet! We hopen dat ons samen zijn nog lang zal duren!

Groetjes,
Ilias
Badge
Hoi Moos68,

Dan snap ik inderdaad dat je niet helemaal tevreden bent met de wijziging. Dat vind ik enorm vervelend. Helaas is hier niets meer aan te veranderen.

Als je echt niet tevreden bent met de wijziging kun je jouw Prepaid opzeggen. Klik hier voor meer informatie.

Wij hopen het natuurlijk niet! We hopen dat ons samen zijn nog lang zal duren!

Groetjes,
Ilias


Nee, opzeggen doe ik niet hoor. Ik heb trouwens op de site of in de mail die ik gelezen had (weet ik niet meer precies waar) dat als je nu automatisch verlengen aan hebt staan dat je dan op het oude tarief blijft staan en dus nog steeds 100 mb voor 4 euro krijgt. Klopt dit?
Reputatie 5
Badge +8
Gelukkig Moos68 :$

Dat heb je inderdaad goed gelezen. Als je huidige internetbundel automatisch wordt verlengd, en je verandert zelf niks, dan loopt je bundel door en blijft de prijs gelijk.

Is dat een goede oplossing voor je?

Groetjes,
Sean

Reageer