.

Beantwoord

Hoe zet ik automatisch opwaarderen aan?

  • 9 July 2013
  • 8 reacties
  • 859 Bekeken

Badge
hallo,
ik wil toch niet via mijn bankrekeningnummer automatisch betalen.
kan dit geannuleerd worden ?
willemien
icon

Beste antwoord door Charlene 11 July 2013, 10:57

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +1
Dat denk ik niet, maar staat er op moment van innen niet genoeg saldo op je rekening dan krijg je vanzelf een mail met de link om te betalen met ideal, uit ervaring weet ik dat dit perfect gaat
Badge +8
hallo,
ik wil toch niet via mijn bankrekeningnummer automatisch betalen.
kan dit geannuleerd worden ?
willemien

Hoi Willemien,

Voor jouw prepaid aansluiting heb je Automatisch opwaarderen nu niet aan staan. Dus we zullen niks automatisch afschrijven. Wellicht heb je je bestelling met een eenmalige afschrijving betaald. Daar hoef je verder niets aan stop te zetten.
Wanneer je wilt opwaarderen, kun je dat via iDeal betalen.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene

P.s. Erickiel, bedankt voor het meedenken. Willemien is dus een prepaid klant, maar dat kon jij niet zien 😉
Badge +1
@charlene idd kon het ook niet opmaken aan haar verhaal
Badge +6
@charlene idd kon het ook niet opmaken aan haar verhaal

Hoi Erickiel,

Wat leuk dat je nog actief bent op het forum! 🙂

hallo 

ik heb een een spaanse  bankrekening  OPENBANK  maar  kan er niet mee IDEAL  betalingen mee doen  heb een prepaid  sim only  card   is het mogelijk  met  bankoverschrijving   anders  zoek ik een andere provider  heb thuis een kpn abonement  

Reputatie 7
Badge +6

Hoi A van Dijk,

 

Het is wel mogelijk om met je Spaanse bankaccount op te waarderen. Het is alleen niet mogelijk om zelf je buitenlandse bankrekeningnummer te koppelen aan je aansluiting, wij kunnen dit wel handmatig voor je doen. Je kunt hiervoor een kopie van je bankpas en een kopie van je id kaart mailen naar klantenservice@simyo.nl, dan kunnen wij het voor je in orde maken.

 

Groetjes,

Daisy

oke dat is goed  doe ik dat wel   want automatisch opwaarderen gaat ook niet heb ik gezien  ik stuur wel mijn kopie  bankpas en ID CART   rijbewijs   

groeten  A VAN DIJK 

Reputatie 7
Badge +6

Hallo A van Dijk,

 

Dat is prima! Bedankt voor je reactie. :blush:

 

Het andere topic dat je hebt aangemaakt, waarin je dezelfde vraag stelt, heb ik verwijderd. Dat heb ik gedaan omdat @Ray terecht aangaf dat het onnodig is om dat topic te laten staan, aangezien we hier jouw vraag ook hebben beantwoord. 

Bedankt Ray! Scherp van je. :grin::wink:  

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer