.

Beantwoord

Betaal ik aansluitkosten voor het overstappen van Sim Only naar Prepaid?

  • 24 October 2018
  • 4 reacties
  • 260 Bekeken

Badge
Het kan toch niet zo zijn dat als je simyo sim only een paar weken hebt geprobeerd en je weer terug wilt naar prepaid, je dan een nieuwe simkaart aan moet vragen en weer aansluitkosten moet betalen, dus €20 kwijt bent?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 24 October 2018, 10:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Niekie73,

Ai, dat klopt inderdaad niet! Je betaalt alleen de aansluitkosten als je een nieuwe abonnement gaat aansluiten. Goed dat je het toch voor de zekerheid hebt nagevraagd!

Ik wens je een fijne dag!

Groetjes,
Ashweeta
Badge
Bedankt Groentjuh en Niels!
Mijn dochter had hierover gisteren geappt met Simyo en als antwoord gekregen dat er ook €14,99 aansluitkosten betaald moest worden, maar dat klopt dus niet. Het leek ons al vreemd, vandaar mijn vraag.

Nogmaals bedankt.

Groetjes,
Niekie73
Reputatie 6
Badge +5
Hi Niekie73,

Groentjuh zegt het eigenlijk allemaal al. Voor de overstap van Sim Only naar Prepaid is er een nieuwe simkaart nodig. Dit betekent echter niet dat je opnieuw voor aansluitkosten of het kaartje betaalt. De kosten hiervoor worden omgezet in beltegoed. Hoe meer beltegoed je bij je bestelling aangeeft, hoe meer gratis beltegoed je van ons krijgt 🙂 Heb je hier verder nog vragen over?

Bedankt voor je antwoord, Groentjuh :)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Het kan toch niet zo zijn dat als je simyo sim only een paar weken hebt geprobeerd en je weer terug wilt naar prepaid, je dan een nieuwe simkaart aan moet vragen en weer aansluitkosten moet betalen, dus €20 kwijt bent?
Helaas is er geen overstapmogelijkheid van sim-only naar prepaid in Mijn Simyo. Je moet daarvoor een nieuwe Simyo prepaid simkaart bestellen met nummerbehoud. Meer informatie daarover kun je hier lezen.

Bij het bestellen van een prepaid simkaart betaal je geen aansluitkosten. Je betaald voor het meegeleverd beltegoed. In dit geval:
  • 5 euro voor 7,50 euro beltegoed,
  • 15 euro voor 22,50 euro beltegoed,
  • 20 euro voor 27,50 euro beltegoed,
  • of 25 euro voor 32,50 euro beltegoed.
Dus je bent geen 20 euro aansluitkosten kwijt; Enkel wat euro's voor beltegoed voor op de nieuwe simkaart.

Reageer