.

Beantwoord

Bestaat er een Prepaid internetbundel die langer dan een maand geldig is?

  • 26 March 2018
  • 9 reacties
  • 1308 Bekeken

Badge
Hey Simyo!

Ik wil graag een internetbundel, maar niet 1 die na een maand weer verdwijnt. Hebben jullie iets voor mij of is die prepaid van €5 voor 50MB het enige? Die optie vind ik alleen erg prijzig en daarmee kan ik ook niet meer gaan verbruiken.
icon

Beste antwoord door Niels 27 March 2018, 14:10

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hoi SmokedCheese. - @SmokedCheese

Ik heb geen idee waar jij de 50 MB voor €5,- vandaan haalt. Prepaid heeft 3 internetbundels,
150 MB voor €5,-
500. voor €7,50
1000. voor €10,-
Alle bundels zijn 30 dagen geldig.

Zonder bundel betaal je €0,15 per MB.
Is de bundel op die je hebt gekozen zou je weer een nieuwe kunnen kopen.

Waar zie jij op mijn Simyo (app) dat prepaid een internetbundel van 50 MB heeft voor €5,-?


Automatisch verlengen is mogelijk, lees meer daarover via de link.🙂

Trouwens heb je al gekeken naar de internetbundels van sim only? Zou dat iets voor je zijn?

We horen graag van je.

Fijne avond nog ! 😎

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internetbundels-120?c=421

Lees alle informatie van de bijgeleverde link goed door.
Badge
Bedankt voor je reactie, @Friesian !

Die internetbundels zijn maar een maand geldig en dat wil ik dus niet.

Gister had ik een optie gevonden waarmee je met €5 kon opwaarderen voor €7.50 tegoed. Dan kom je op 50MB voor €5.

Maar die optie kan ik niet meer vinden en dan kom je op 33.33MB voor €5. Nou ja, dan snap je wel dat ik geen internet hoef, haha.
Iemand die een nieuw prepaid pakket besteld betaald bijvoorbeeld 5 euro en krijgt 7,50 euro tegoed. Dat is het beltegoed en geen 50 MB om te internetten. Een pakket van 50 MB internetten bestaat ook helemaal niet.

Kan het zijn dat je je misschien hebt vergist?

Badge
En €7.50 / €0.15 = 50. Maar in mijn geval dan €5 / €0.15 = 33.33.
De €0.15 staat voor de prijs die je bij prepaid betaald voor 1MB.
Je had het over een bundel ;)

Logischer wijs reageren wij dan ook dat er geen 50 MB bundels bestaan.

Ik wil graag een internetbundel, maar niet 1 die na een maand weer verdwijnt. Hebben jullie iets voor mij of is die prepaid van €5 voor 50MB het enige?



Zoals @Friesian al schreef zijn er 3 internetbundels voor prepaid. Geldigheidsduur 30 dagen.

150 MB voor €5,-
500. voor €7,50
1000. voor €10,-
Reputatie 6
Badge +5
Hi SmokedCheese,

Welkom op het Simyo Forum :)

Friesian en Ray leggen het al helemaal uit. Er zijn in totaal 3 internetbundels als je gebruik maakt van een Prepaid aansluiting:

150 MB is € 5,-
500 MB is € 7,50
1000 MB is € 10,-

Al deze bundels zijn 30 dagen geldig. Je kan internet ook zonder deze bundel gebruiken. Het bedrag van € 0,15 per MB is echter een stuk minder aantrekkelijk 😉 De bundel van € 7,50 waar jij het over hebt, is gekoppeld aan het bestellen van een nieuwe simkaart.

Als je veel gebruikt maakt van internet is het voordeliger om een Sim Only aansluiting te nemen. Je betaalt dan abonnementskosten per maand voor zowel een bel- als internetbundel. Daarnaast kan je hiermee gebruik maken van internet in het buitenland. Ter vergelijking: een internetbundel van 1000 MB kost bij Sim Only € 7,-. Overstappen kan gemakkelijk en via enkele dagen via de overzichtspagina van Mijn Simyo. Meer info hierover is te vinden via het volgende blog. Heb je hier verder nog vragen over?

Bedankt voor jullie hulp en uitleg, Friesian en Ray!

Groetjes,
Niels
Badge
Je had het over een bundel ;)

Logischer wijs reageren wij dan ook dat er geen 50 MB bundels bestaan.


Ik wil graag een internetbundel, maar niet 1 die na een maand weer verdwijnt. Hebben jullie iets voor mij of is die prepaid van €5 voor 50MB het
@Friesian


Ja en volgens mij is de zin die je quote nog niet afgelopen en ik als schrijver weet toevallig dat dat gedeelte nou net cruciaal is...

"Nee" is ook een antwoord, hoor 😛

Simyo biedt dus niks dat past bij mijn internetverbruik. Helemaal niet erg, maar me aanraden 12 keer per jaar een bundel af te nemen of een sim-only die €84 voor een jaar kost helpt me niet. Ik betaal al een paar honderd euro per jaar om op mijn smartphone af en toe te kunnen internetten en deze sim is voor back up en af en toe een berichtje of navigatie. Dan is een abonnement of een bundel die regelmatig ongebruikt vervalt gewoon zonde. Ik snap dat jullie geen nee willen verkopen, maar dit is een beetje zonde van de tijd, voor ons allemaal.

Ik ben verder niet boos of zo en ik snap dat Simyo geen winst ziet in klanten als mij en dat ik dus met omwegen moet werken. Ik zal het losse prepaidtegoed overwegen.
Badge
Overigens wel frappant dat jullie de TS niet zelf het beste antwoord laten kiezen, een antwoord kiezen wanneer de vraag nog niet is beantwoord én een moderator zijn eigen antwoord laat kiezen. Als je de TS toch niet vertrouwt of zo, geef dan een user als @Friesian of @Ray de eer, aangezien jullie geld besparen door hun inzet.
Reputatie 6
Badge +4
Hi SmokedCheese,

Ik geef je groot gelijk, nee is ook een antwoord. We proberen op het forum zo uitgebreid mogelijk te zijn, zo weet je gelijk wat er wel mogelijk is. Dit betekent dat we niet alleen nee als antwoord geven, maar ook de eventuele alternatieven aan je willen uitleggen. In dit geval had Niels in zijn bericht wat duidelijker moeten aangeven dat er niet zoiets is wat jij wilt, maar dat a, b en c, de alternatieven zijn. Bedankt voor je visie hierin! We nemen dit mee in ons altijd lopende traject om onze berichten en service te verbeteren 😊 Als ik jouw situatie zo inschat (af en toe berichtje of navigatie) dan zou ik ook zonder bundel internet gebruiken.

Bedankt voor je feedback over onze manier van werken op het forum, daar zijn we altijd blij mee! Je hebt als topic starter de mogelijkheid om een reactie aan te wijzen als beste antwoord. Zo weten andere forumgebruikers snel antwoord te vinden. Als er nog geen beste antwoord is geselecteerd door de Topic starter, dan doet een moderator dit.

Ik heb even aan Niels gevraagd waarom hij ervoor heeft gekozen om zijn antwoord te markeren. In principe gaan wij er ook voor om de eer van het antwoorden aan een andere user te laten. Dit is namelijk waar het forum voor is. Klanten die andere klanten helpen. En wij helpen waar nodig of bevestigen waar nodig. In dit geval was het volledige antwoord een combinatie tussen het antwoord van Friesian en Ray (en het antwoord nee ertussen was helemaal perfect geweest 😉). We hadden er voor kunnen kiezen om Friesian zijn antwoord te markeren en een aanvulling hierop te geven, of om de antwoorden te combineren in een eigen post en deze in 1 antwoord te combineren. Soms maken we de verkeerde keus, we blijven gelukkig allemaal mensen en dat kan gebeuren.

Welk antwoord zie jij het liefst gemarkeerd? Het is immers jouw topic 😊 Dan passen we dit alsnog aan.

Groetjes,
Thomas

Reageer