.

bericht beltegoed

  • 1 February 2012
  • 8 reacties
  • 1133 Bekeken

Badge
als je beltegoed onder de 2 euro is krijg ik een bericht binnen, maar laast zat ik veel te sms en zodoende kreeg ik een bericht dat ik onder de €2,- zat maar ik keek toen op de site en ik zat op - €0,90


dus mijn vraag is kunnen jullie een waarschuwings bericht sturen als ik onder de €4,- zit
zodat ik niet in de min kom


alvast bedankt ,

8 reacties

Badge +5
Hi JH000,

Het is helaas niet mogelijk het bedrag waarbij dit bericht wordt verstuurd aan te passen.

Groet,
Bibi
Badge
hi,

misschien is het een optie om sneller te reageren als je beltegoed onder de 2 euro zit


thanks
jordan
Reputatie 5
Badge +10
Gesprekken kunnen met vertraging worden verwerkt. Daarnaast kun je altijd je laatste gesprek afronden. Helaas is het daardoor niet mogelijk om sneller te reageren.
Badge
Gesprekken kunnen met vertraging worden verwerkt. Daarnaast kun je altijd je laatste gesprek afronden. Helaas is het daardoor niet mogelijk om sneller te reageren.

Het lijkt een goede service om je laatste gesprek te kunnen afronden, maar wat is er mis met een melding tijdens het gesprek - zoals zo vaak door providers gebruikt wordt - dat het beltegoed minder is dan € 1 (dit bedrag wordt vaak gebruikt). Of tijdens gebruik van internet zonder databundel een sms met melding dat het beltegoed bijna op is.
Ik vind het niet zo klantvriendelijk om mensen met een mogelijk negatief beltegoed op te zadelen, waarna ze eigenlijk gedwongen worden weer op te waarderen. Als je erover denkt over te stappen naar een andere provider, is het prettig om je beltegoed gewoon op te kunnen maken zonder negatief beltegoed. Of is het zo dat in zo'n geval het negatief beltegoed gewoon kan worden overgemaakt o.i.d. naar Simyo zonder een minimaal bedrag van € 10 te moeten opwaarderen???
Badge +2
Hi April204,

Wij zullen je suggestie doorzetten naar de afdeling die hierover gaat. Ik kan echt niet beloven dat zij er iets aan zullen veranderen. Op het moment dat je besluit naar een andere provider over te stappen kan je enkel het negatief beltegoed naar ons overmaken. Hierna staat de balans op € 0,00 en kan je overstappen naar een andere provider.

Groetjes,

Arie
Heden ochtend kreeg ik een berichtje dat mijn beltegoed onder de Eur 2,= gekomen was.
Toen ik inlogde op internet stond daar dat mijn tegoed Eur 21,= in de min is.
Als ik kijk zou het volledig aan data opgegaan zijn.
Uiteraard gevraagd of iemand op deze telefoon geïnternet zou hebben, maar dat was niet zo.
Maar daarvoor heb ik juist prepaid, om niet voor verrassingen te komen staan .En nu kom ik toch weer voor verrassingen te staan, en dat wilde ik niet.
1 Kan Simyo data niet gewoon eerder afsluiten?
2 Wat gebeurt er als ik gewoon de simkaart niet meer aan vul?
dit zou ik ook graag willen weten punt 2

en idd melden dat je onder de € 2,00 komt veel te laag
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Joos,

1) Simyo kan het verbruik met een vertraging verwerken. Het is hierdoor ook mogelijk om een negatief saldo te creëren. Het is helaas niet mogelijk om je hiervoor eerder af te sluiten. Als ik naar je verbruik kijk, is er een vrij lange en zware internet verbinding geweest via het netwerk. M.a.w. er is veel data verbruikt. Dit verbruik moet veroorzaakt zijn i.c.m. je simkaart en toestel.


2) Als je de simkaart niet meer aanvult, komt de simkaart te vervallen. Als je saldo negatief is, ontvang je hier vanzelf een bericht over waar wij vragen het bedrag alsnog naar ons over te maken.

Groetjes,

Alex

Reageer