.

Beantwoord

Beltegoed overzetten naar ander Simyo nummer, kan dat?

  • 16 August 2021
  • 4 reacties
  • 252 Bekeken

Ik wil graag mijn beltegoed overzetten naar een ander nummer. Kunnen jullie mij een mailtje sturen voor verdere details?

 

icon

Beste antwoord door Daisy 17 August 2021, 15:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi JF boels,

 

Goed dat je contact opneemt! Het is mogelijk om prepaid beltegoed van de ene Simyo aansluiting naar de andere Simyo prepaid aansluiting te overhevelen. Je kunt mij hiervoor een privebericht sturen met de telefoonnummers waar het omgaat of een mailtje sturen naar klantenservice@simyo.nl. 

 

Groetjes,

Daisy

Hallo, 

Net zoals hierboven omschreven wil ik mijn prepaid beltegoed omzetten naar een ander Simyo nummer. Zoals hier beschreven heb ik hiervoor een e-mail naar de klantenservice gestuurd. Inmiddels zelf al twee keer, en de laatste poging is nu ongeveer twee weken geleden. Ik krijg echter totaal geen reactie terug. Ik vraag me af hoe ik hier nu doorheen kom om het wel te regelen? Heeft iemand een goede suggestie?

 

Groeten, Nancy

Reputatie 7

@Nancy K Oei, dat is niet zoals het zou moeten zijn :thinking: .

Maar dan zit je hier nu goed met je vraag. Een van de moderators = Simyo medewerker ( @Daisy  , @Veerle , @Nihad ) zal dit oppakken.

Reputatie 5
Badge +2

HI @Nancy K,

Wat gek zeg! Goed dat je even een berichtje achterlaat :)

Er zou wel gereageerd moeten worden op je email en we hebben geen gekke storingen met mail gehad. Stuur je de mail naar klantenservice@simyo.nl? Zou je mij even een prive bericht willen sturen via deze link? Dan help ik je daar direct verder.

Groetjes,

Veerle

Reageer