.

Beantwoord

Beltegoed overmaken naar bankrekening. Kan dat?

  • 4 June 2018
  • 2 reacties
  • 1019 Bekeken

Is het mogelijk om beltegoed wat ik al op mijn prepaid heb gezet weer terug te halen naar mijn rekening. Ik ga donderdag overstappen naar een sim only van Telfort, maar heb nog bijna tien euro aan beltegoed op mijn Prepaid.

Is er een mogelijkheid om dat geld van mijn Prepaid af te halen en op mijn bankrekening te zetten?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 4 June 2018, 22:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo vervalt beltegoed als je overstapt naar een andere provider. Met beltegoed kun je 2 dingen doen:
  • Het gebruiken om te bellen/SMSen, internetten en voordeelbundels aan te schaffen.
  • Het overmaken naar een andere Simyo prepaid aansluiting. Dit kost 5 euro administratiekosten.
Meer opties zijn er bij Simyo helaas niet.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Milo WUllink,

Leuk je hier op het Simyo Forum te zien! ;)

Jammer om te lezen dat je ons binnenkort gaat verlaten. Ik begrijp dat je dan wel wil weten wat je met je overgebleven beltegoed kunt doen. Zoals Groentjuh al uitlegt kan je beltegoed niet terugboeken op je bankrekening. Ken je iemand anders met een Simyo Prepaid aansluitnig? Dan kun je wel je beltegoed over laten zetten naar diegene tegen € 5,00 administratiekosten. Als je geen andere mensen met Prepaid van Simyo in je kennissenkring hebt dan raad ik je aan om je beltegoed zoveel mogelijk op te maken voor je nummer wordt overgezet.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Bedankt voor het helpen Groentjuh!

Groetjes,
Thomas

Reageer