.

Beantwoord

beltegoed opvragen per telefoon

  • 3 September 2012
  • 3 reacties
  • 1363 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb voor mijn vader van 88 een simyo prepaid kaart aangevraagd
maar ik zou graag willen weten hoe hij op zijn telefoon zijn beltegoed kan opvragen
hij heeft geen computer...maar ik kan dat nergens vinden
alleen via de computer,maar daar heeft hij niet veel aan.

Mvg.
icon

Beste antwoord door Alex 7 September 2012, 13:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum kooy53,

Wanneer je een Simyo prepaid aansluiting hebt, kun je je beltegoed opvragen vanaf je toestel door te bellen naar 1244. Je moet hiervoor wel eerst de optie 'mobiel opwaarderen' hebben aan gezet. Deze optie kun je aan zetten via de persoonlijke pagina. De optie is vervolgens terug te vinden onder het tabblad 'gegevens en instellingen'.

Groetjes,

Alex
heb gisteren geprobeert om de button'' mobiel opwaarder'' te activeren op aan maar er wordt een bankrekening opgevraagt, je moet dan via de bankafschrift waar de code is opgegeven activeren maar dan wordt het omgezet in een sim only(abbonement).als ik het goed begrijp.
wil allen maar mobiel kunnen bekijken wat mijn beltegoed is vn pripayd geen abbonement.
Weet iemand hoe dat zit?
Heb het nog niet geactiveerd
groetjes ave
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ave,

Als je mobiel opwaarderen activeert, wordt er inderdaad 1 eurocent bijgeschreven op je opgegeven bankrekening. Je moet vervolgens de activatiecode op je persoonlijke pagina invoeren. Dit gebeurt, omdat je dan de mogelijkheid hebt om op te waarderen via je mobiele telefoon. Je prepaid aansluiting zal niet wijzigen in een abonnement. Je kunt de optie dus gewoon aan zetten en alleen gebruik maken van het opvragen van beltegoed.

Groetjes,

Alex

Reageer