.

Beantwoord

Beltegoed niet bijgeschreven

  • 2 March 2013
  • 9 reacties
  • 487 Bekeken

(ticketnummer #395360) (ticketnummer #395360)(ticketnummer #395360)(ticketnummer #395360)(ticketnummer #395360)(ticketnummer #395360)

Klantenservice van mobiele provider --> 3dagen voor reactie per mail staat er ook.. 3Dagen??? WIe verzint zoiets? Een koe snapt nog dat je dat niet kan maken zeker niet voor een mobiele provider. Kan niet bellen, twitter ook niet dus per mail dan. Anyway welke manier ik ook kies, klant moet per direct of zelfde dag nog geholpen worden. Kan dus al vanaf 27-2 niet bellen omdat mijn betaling niet aan mijn tegoed wordt toegevoegd..En ja het is wel van rekening afgeschreven.

"Simyo is service"staat er ook met thumbs up.. Alleen zo jammer dat jullie het zo ver***ten door jullie service..En echt niet alleen bij deze klant..

HupHup doe er wat aan! Pak een streep ofzo schiet het misschien wel op

Mvg, Dennis
icon

Beste antwoord door Wayne 8 March 2013, 10:04

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Wat is er aan de hand?
Reputatie 7
Martijn(R), jij kon de verleiding niet weerstaan??🆒
Reputatie 3
Badge +9
Jij niet dan 😉
Reputatie 7
Ik kan de verleiding weerstaan hulp te bieden. :p 

Ik hoop alleen dat de TS enkele aanpassingen aanbrengt in o.a. zijn woordkeuze en schrijfwijze, zodat de zin om hulp te bieden groter wordt. Ik denk niet dat, hoe hopeloos de TS ook is geworden door de situatie, deze met zo'n opgestelde openingspost het gewenste resultaat gaat krijgen........
Reputatie 7
Badge +9


HupHup doe er wat aan! Pak een streep ofzo schiet het misschien wel op



http://c.suite101.com/files/styles/article_full/public/000/231/000231598.jpg

Freitag ist Feierabend. Maandag ben je de 1e, 2e, 3e.......waarschijnlijk.
Reputatie 7
Lol :D

Gelet op de reactietijd die staat voor het forum zou het ook zomaar woensdag of donderdag of.... kunnen worden... :rolleyes:
Reputatie 3
Badge +9
Of vrijdag...maarja dan is het weer weekend 😉
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum DennisD,

De betaling is op 01-03 aan jouw aansluiting toegevoegd. Dit kan je op jouw persoonlijke pagina zien onder het tabblad 'betalingen'.
Bij mij ook heel jammer

Reageer