Ik ben een weinig beller (ca.1,-p.mnd) heb prepaid met automatisch opwaarderen van 10,-euro
Gistermorgen plots 2 sms'jes met elk 10,-euro opwaardering snel naar mijn simyo en zie een negatief beltegoed van 72,- euro
Bel 1200 maar ik ben om adm.reden afgesloten met een ander toestel gebeld en bij symyo geven ze aan dat ik met een WAP nummer in Duitsland heb gebeld (ca.52 minuten) maar ik hen niets of niemand gebeld maar volgens de klantenservice moet er een dergelijk nummer op mijn toestel zitten maar waar??? dus alle "meest gestelde vragen" bijlangs maar nergens WAP info
Het toestel maar snel uitgeschakeld op buitenland bellen (maar dat helpt niet WAP is internet) en internet bellen was nooit ingeschakeld en moet aangevraagd worden
Bij Vodafone verder gezocht want mijn vrouw heeft Vodafone met hetzelfde probleempjegehad en Vodafone geeft duidelijke uitleg wat WAP is en dat dat per 1 juli europees is vastgesteld op een max.verbruik van ca,57,-euro per dag en Vodafoon geeft instructie hoe je dat moet vinden op je toestel of je kunt hun vragen per e-mail dat zij dat voor je uitschalen
Inmiddels heb ik Simyo gemaild dat ik hun aansprakelijk stel want een negatief prepaid kan toch niet en internet is niet ingeschakeld maar krijg er wel een rekening voor en bovendien is er niets of niemand die je even waarschuwt of belt en mijn telefoon is afgesloten zonder opgaaf van redenen
Kortom moet ik dit betalen?????
Beste antwoord door Bibi
Bekijk originele reactie