.

Beantwoord

Bellen en SMS-en niet mogelijk (oproepen worden beperkt door FDN)

  • 15 July 2020
  • 2 reacties
  • 341 Bekeken

Badge

Ik probeer een sms-je te sturen, krijg ik de melding zie titel. Weet iemand een oplossing? Er wordt gesproken over een puk2 code maar dat kent simyo niet. Ik heb een Sony xperia L1 toestel.

Dit is mijn 1e smartphone! Voorheen Samsung GSM-etje. Of ik iets veranderd heb in de instellingen? Zou kunnen, maar dan a.d.h.v. het afwerken van de handleiding (Sony Xperia L1, 2017?) Ik heb wel de oude tel.nummers gekopieerd van mijn oude tst op deze nieuwe 2e handse (zo goed als nieuw overigens). Ook bellen naar mijn vaste toestel thuis is niet mogelijk: “Uitgaande oproepen worden beperkt door FDN.”

Ik heb het symkaartje (Simyo) in mijn oude Samsung GSM gestopt en krijg, na invoering van een telefoonnummer (mijn vaste telefoon), de melding: “Aantal FDN-nrs is beperkt”. M.a.w. zonder een pukcode 2, waar mijn smartphone om vraagt, zal dit kaartje niet gaan werken. Graag een oplossing.

icon

Beste antwoord door Tessanne 17 July 2020, 15:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Cellie50,

 

Het is handiger om onze reacties op dezelfde vraag van jou bij dit topic in de gaten te houden. Anders gaan we 2 dezelfde dingen door elkaar oppakken. :blush:

 

Fijn weekend! 

 

Groetjes,

Tessanne

 

Badge

Al 18 uur geleden gepost, maar nog geen reactie! Is er iemand die mij kan helpen?

Reageer