.

Beantwoord

belkosten buiten bundel

  • 11 July 2013
  • 5 reacties
  • 961 Bekeken

Wat zijn de kosten voor belminuten nadat mijn maandelijkse bundel is verbruikt?
Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Natascha 12 July 2013, 10:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +1
Hier staat het duidelijk.
0,31 cent per minuut, word naar boven afgerond
Badge +6
Wat zijn de kosten voor belminuten nadat mijn maandelijkse bundel is verbruikt?
Vriendelijke groet


Hoi Kwakendeeend,

Welkom op het forum!
Wanneer je over je bundel heen gaat dan zijn de kosten €0,31 per minuut. Ga je over je internetbundel dan zijn de kosten €0,15 per MB.

@ Erickiel bedankt voor het meedenken.
ik snap echt niks van dit forum, ik wil alleen weten waarom ik 5 minuten buitenbundel moet betalen,
terwijl ik nog binnen mijn bundel zit. 98 minuten gebruikt van de honderd.
Dit is een topic van 6 jaar oud en gaat over de kosten buiten de bundel. Voor bellen is dat nog steeds 31 cent per minuut.

Op je MijnSimyo kun je bij je verbruik details zien waarom. Let wel, Simyo krijgt de gegevens met vertraging door van KPN. Maar je weet al dat je er overheen bent.

Je zou dus in theorie al buiten je bundel zitten. Het kan ook zijn dat je een nummer hebt gebeld wat buiten de bundel valt. Een 0900 nummer bijvoorbeeld.
Reputatie 6
Badge +5
Hi januaris,

Wat begrijp je niet precies aan het forum? Ik help je graag verder 🙂 Welkom in ieder geval!

Wat betreft de kosten buiten de bundel en het aantal minuten wat je nog over hebt, ik denk dat je twee maanden door elkaar haalt. In juni is je belbundel op de 28e opgegaan. Vervolgens heb je in totaal 5 minuten daarbuiten gebeld. Deze maand heb je inderdaad nog genoeg over, er zijn dan ook geen extra kosten voor juli. Snap je?

Ik hoor het graag als je verder nog vragen hebt!

Bedankt voor je reactie en hulp, Ray :)

Groetjes,

Niels

Reageer