Waarom boekt Simyo zonder machtiging automatisch 10 van mijn rekening af?
Hebben meer Simyo klanten dit probleem?
Groeten Frankie
Welkom op het forum Frankie,
Ik zie dat er een opwaardering op 24/1/12 heeft plaatsgevonden. Deze opwaardering is via een eenmalige machtiging gegaan. Het is mogelijk dat je deze opwaardering nu pas terug vindt op je bankoverzicht. Dit heeft te maken met een vertraging in het systeem waar wij mee te maken hebben gehad.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat er een opwaardering op 24/1/12 heeft plaatsgevonden. Deze opwaardering is via een eenmalige machtiging gegaan. Het is mogelijk dat je deze opwaardering nu pas terug vindt op je bankoverzicht. Dit heeft te maken met een vertraging in het systeem waar wij mee te maken hebben gehad.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.