.

Beantwoord

Automatisch verlengen internetbundel wordt vanzelf uitgezet. Waar komt dat door?

  • 19 November 2015
  • 7 reacties
  • 229 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo Simyo,
Hoe komt het dat, nu voor de tweede keer, het automatisch verlengen van mijn internet bundel weer opeens uit staat?
Dit is erg vervelend omdat deze sim-kaart door mijn dochter (13j) wordt gebruikt!

Het is nu de tweede keer dat ik een email krijg dat ik internet buiten de bundel ben aan het gebruiken. Als ik inlog op "Mijn Simyo" zie ik dat het automatisch verlengen vd internet bundel weer uit staat. Daarnaast heb ik autom opwaarderen aanstaan om te voorkomen dat er niet genoeg saldo is voor een nieuwe internet bundel.

Ik heb vandaag weer de bundel en het autom verlengen vh internet moeten aanzetten. Ook dit ging niet soepel, want ik kreeg de melding dat er onvoldoende saldo op stond, terwijl autom opwaarderen aanstaat. Dus heb ik eerst (extra) moeten opwaarderen voordat ik de internetbundel kon activeren en vervolgens op autom verlengen kon zetten.

Waarom blijft dit probleem zich voordoen?
icon

Beste antwoord door Tiury 20 November 2015, 12:32

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Royw,

Dit is inderdaad een hardnekkig probleem bij sommige Simyo Prepaid accounts. Een lange tijd is dit handmatig gecorrigeerd door onze IT afdeling en daarna zou het verholpen moeten zijn.

Helaas is dit op het account van jouw dochter niet gebeurd. Tot nu, want ik heb het meteen voor je doorgestuurd en het is opgelost 🙂. Gelukkig zie ik dat er geen extra kosten voor deze MB's in rekening zijn gebracht. Deze hadden we natuurlijk ook meteen voor je gecorrigeerd.

Sorry voor het ongemak Royw!

Groetjes, Tiury
Dit gebeurt bij mij ook steeds. Kunnen jullie dit ook bij mij oplossen? Alvast bedankt
Reputatie 4
Badge +10
Hoi appelflap,

Ik ga het voor je doorsturen zodat mijn collega's van IT het kunnen nakijken. Als ik een terugkoppeling heb gekregen, dan geef ik het aan je door.

Voor nu wens ik je nog een fijn weekend 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi appelflap,

Doordat het nu goed staat in je gegevens kunnen mijn IT collega's het niet nagaan. Ik ga een agendapunt aanmaken, zodat ze het aan het eind van je internetbundel nog een keer checken 🙂 Op die manier weten we zeker of het goed staat. Ik breng je tegen die tijd hiervan op de hoogte.
Hoi appelflap,

Doordat het nu goed staat in je gegevens kunnen mijn IT collega's het niet nagaan. Ik ga een agendapunt aanmaken, zodat ze het aan het eind van je internetbundel nog een keer checken 🙂 Op die manier weten we zeker of het goed staat. Ik breng je tegen die tijd hiervan op de hoogte.


Dank je! Het gebeurt niet elke keer, misschien (als het uitkomt) zal ik de volgende keer de helpdesk bellen als het weer gebeurt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Appelflap,

Graag gedaan namens Naomi! Je mag altijd contact met ons opnemen 🙂 Of dit nou via onze telefonische klantenservice is of via het forum. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Appelflap,

Ik heb het in de gaten gehouden 😳 Voor deze maand stond alles goed. Je hebt ook gemerkt dat je internetbundel automatisch is verlengt.

Mocht je nog met vragen zitten, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer