.

Beantwoord

Automatisch opwaarderen lukte niet. Hoe kan dat?

  • 17 May 2017
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Badge
Gisteravond ben ik geconfronteerd met het feit, dat -ondanks door mij geactiveerde optie "auto opwaarderen"- telefoneren niet meer mogelijk was vanwege tekort aan beltegoed! Onlangs overgegaan naar een ander toestel en simcard dus meegenomen naar nieuwe toestel. M.i. heeft deze wisseling echter niets te maken met door mij gemaakte instellingen m.b.t. gebruik van de simcard. Ervan uitgaande dat ik de enige ben, die instellingen kan veranderen, controleer ik niet telkens mijn instellingen! How can?'.
icon

Beste antwoord door Asma 18 May 2017, 10:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

100% zeker weten doe ik het niet maar er was gisteren storing. Of dat invloed heeft gehad is onduidelijk maar wel mogelijk.

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/opgelost-mijn-simyo-de-simyo-app-zijn-tijdelijk-niet-bereikbaar-38322
Badge
Ik denk niet dat een interne storing iets te maken heeft met door een klant ingestelde gegevens. Wanneer dit wel het geval zou zijn geweest, was men binnen Simyo vandaag nog steeds bezig om alle klanten te helpen bij het terugplaatsen van privé instelgegevens.
Bedankt in elk geval voor het meedenken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi R. A,

Ik vind het ontzettend vervelend dat je beltegoed niet automatisch is opgewaardeerd! :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt om uit te zoeken wat er aan de hand is. Volgens onze gegevens is je beltegoed op 18 augustus 2015 voor het laatst automatisch opgewaardeerd.

Ray komt met een heel goed punt. Op 14 en 15 mei waren wij bezig met onderhoud, waardoor tegoeden niet werden opgewaardeerd. Ik zie dat je beltegoed opraakte op 15 mei. Dit is de reden geweest waarom de opwaardering niet plaats kon vonden. Hiervoor onze excuses!

Ik zie dat jij je beltegoed inmiddels zelf hebt bijgevuld en de automatische opwaardering opnieuw hebt ingesteld. Ik zou je graag willen vragen om even in de gaten te houden of het hierna wel goed gaat. Is dat goed?

@ Ray, bedankt! :D

Groetjes,
Asma
Badge
Okidoki, Asma, Ray en evt. andere meedenkers,
Bedankt voor de antwoorden/verklaringen; het is voor mij gelukkig niet "van levensbelang" om niet te kunnen bellen.
Per slot van rekening heb ik thuis altijd nog een toestel met een draad naar de muur!
Ongelukkige samenloop van omstandigheden, dat het moment van auto-opwaarderen samenvalt met technisch onderhoud: zoiets valt bij mij in de categorie "facts of life"!
Nogmaals bedankt,
R.A.

Reageer