.

Beantwoord

App mijn simyo

  • 20 August 2013
  • 15 reacties
  • 12832 Bekeken

Badge
Ik ben een prepaid gebruiker van Simyo. Ik heb de app gedownload. Ik kan echter niet inloggen. Gaarne uw reactie
icon

Beste antwoord door Kim 21 August 2013, 16:48

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 3
Badge +9
De Simyo app is helaas momenteel alleen voor klanten met een abonnement.
Reputatie 7
Badge +9
Maar er wordt wel aan gewerkt. Wordt vervolgd dus...

Voor u en voor andere lezers: i.v.m. uw privacy is het niet handig om uw mobiele nummer als gebruikersnaam te gebruiken. Maar dat is slechts een tip.
Badge +6
Ik ben een prepaid gebruiker van Simyo. Ik heb de app gedownload. Ik kan echter niet inloggen. Gaarne uw reactie

Hoi Simyo gebruiker,

Het klopt inderdaad wat Martijn® en de leon aangeven (bedankt daarvoor ;)).

Op het moment is de Mijn Simyo app er alleen nog voor onze klanten met abonnement, maar de app voor prepaid gebruikers is in de maak! 🙂
handig! zet dat dan duidelijk op de homepage van de app, weer een app voor niks geinstallerd en verwijderd!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum emklap,

Goede opmerking. Voorheen stond het wel aangegeven. Ik zal dit doorgeven zodat dit inderdaad duidelijk is voor iedereen.

Groetjes,

Alex
Ik zou graag de simyo app op mn mobiel willen installeren om mijn verbruik in de gaten te kunnen houden, maar hoe doe ik dit? Ik heb een Samsung Galaxy s3 mini en via samsung apps vind hij hem niet?
Reputatie 4
Badge +8
Roos78, de simyo app staat gewoon in Google play.
ik heb hem ook gedownload op een Samsung toestel.
Fijn! Gevonden! Ben nog niet zo thuis in mijn toestel, dat blijkt 😮
Reputatie 4
Badge +8
Fijn! Gevonden! Ben nog niet zo thuis in mijn toestel, dat blijkt :o


Gelukkig dat je de app hebt gevonden Roos78.
Veel plezier met je s3 mini! 
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de tip koorelle2 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor de tip koorelle2 :)
 
Yep, 't is een echte slimmerd. :p
Reputatie 4
Badge +8

Yep, 't is een echte slimmerd. tongue


[img]http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a295.gif[/img]
Badge +6
[img]http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a295.gif[/img]

Hahahaha!!! 🙂
De app lijkt na een kwartaal nog steeds niet geschikt voor prepaid. Wordt de aanpassing een tienjarenplan?
Badge +6
De app lijkt na een kwartaal nog steeds niet geschikt voor prepaid. Wordt de aanpassing een tienjarenplan?

Hoi MissC,

Als je op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen m.b.t. de app, raad ik je aan een kijkje te nemen in dit topic.

Zoals in dat topic aangegeven:

Ik geef bij deze wel al aan, dat de app voor prepaid nog wel even op zich gaat laten wachten. Dat komt omdat we daarvoor een hele aparte app moeten maken. We willen liever eerst de app voor abonnementen goed op orde hebben.


Helaas zal ik je dus moeten vragen nog wat geduld hebben..

Reageer