.

Beantwoord

als ik de onderlingbundel activeer hoeveel kost een smsje?

  • 16 December 2011
  • 3 reacties
  • 1054 Bekeken

Badge +3
ik heb nu simyo en mijn moeder heeft simyo, en als ik de onderlingbundel activeer en als mijn moeder de onderlingbundel activeert:

klopt het dat je dan voor 7 cent per minuut belt? (boven afgerond)

en ik heb trouwens niks gelezen hoeveel een smsje zal kosten? ik kan er vanuit gaan dat er geen 10 cent eraf gaat? ;o
icon

Beste antwoord door Bibi 16 December 2011, 16:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +5
Hi, wanneer je gebruikt maakt van de onderling bellen bundel dan betaal je €2,50 per maand en heb je 100 belminuten/smsjes. Het tarief waar jij naar verwijst is alleen van toepassing voor klanten die voor 1 juli 2008 een prepaid aansluiting hebben geactiveerd.
Badge +3
Heey bibi! ik heb inmiddels de onderlingbundel ge-activeert ;p
maar ik heb een vraagje en dat is: als ik de onderlingbundel activeer bel ik dan ook gratis naar die gene terwijl die gene niet heeft ingeschakeld de onderlingbundel (en ook andersom?)
en ik wou alleen de onderlingbundel automatisch elke maand verlengen (dus niet de beltegoed!) en hoe doe ik dat?

Met vriendelijke groeten :-)

edit@
en als ik die 100 minuten 'gratis' krijg...hoeveel cent gaat er dan ervan weg??
Badge +5
Hi,
Als jij een onderling bellen bundel hebt dan betekent dit dat jij voor 100 minuten per maand naar Simyo klanten mag bellen, ongeacht of degene die jij belt gebruik maakt van de bundel.
De bundel kan alleen maandelijks verlengd worden als je de optie automatisch opwaarderen aan hebt staan.
De bundel kost €2,50 en hiervoor krijg je 100 eenheden die 30 dagen geldig zijn. Als je dit omrekent naar centen dan kom je uit op een bedrag van €0.02 per sms/belminuut.
Groetjes, Bibi

Reageer