.

Beantwoord

Administratief afgesloten

  • 14 August 2012
  • 9 reacties
  • 1103 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste mensen,

Tot nog toe heeft simyo perfect gefunctioneerd al meerdere jaren. Ik verbel enkele tientjes per jaar, daarom simyo gekozen!
Gisteren kreeg ik de melding dat mijn beltegoed onder de 2 euro kwam. Wilde ik vandaag opwaarderen via mijn telefoon:
NIET MEER MOGELIJK want ik was administratief afgesloten!?! Dan via de site opgewaardeerd waar bleek dat ik op -6.38 euro stond
Heel vreemd wat ik heb in 1 dag hooguit een euro aan belkosten gemaakt. Gelijk opgewaardeerd via website maar mijn aansluiting blijft geblokkeerd
Ben ik nou de enigste die dit overkomt?
Mezelf bellen via vaste lijn werkt ook niet meer! Staat ook notabene de voicemail ineens aan! Heel vreemd allemaal, want de voice mail gebruik ik niet en wil ik ook uit hebben, waar je ook voor moet betalen

Graag een oplossing
icon

Beste antwoord door Natascha 15 August 2012, 12:05

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Beste Chief,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Je hebt weer positief beltegoed. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten.
Badge
Beste Chief,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Je hebt weer positief beltegoed. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten.


Ook ik heb dit issue en heb um aan en uit gezet maar er gebeurd helemaal niks..
dus ook ik heb mn telefoon nodig en hoor bereikbaar te zijn maar dat ben ik nu dus niet.
het beltegoed is gisteravond opgewaardeerd ...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi maikel,

Volgens onze gegevens is je aansluiting weer hersteld. Je kunt ook gebruik maken van je aansluiting zie ik. De activering van je nummer na het opwaarderen is waarschijnlijk met een vertraging verwerkt. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Hoi maikel,

Volgens onze gegevens is je aansluiting weer hersteld. Je kunt ook gebruik maken van je aansluiting zie ik. De activering van je nummer na het opwaarderen is waarschijnlijk met een vertraging verwerkt. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex



Beste Maikel,


Hierbij ook een vraag over mijn aansluiting.
Gistermiddag rond half 1 heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd, nu staat het er nog steeds niet op. Vandaar dat ik gister geprobeerd heb contact op te nemen, na 40 minuten nog steeds niemand aan de lijn en zojuist ook bijna 50 minuten in de wacht gestaan.
Daarom probeer ik het op deze weg.

Waarom word het beltegoed er niet bijgeschreven?


Groetjes.
Badge +2
Beste Anoniem,

In ons systeem staat de opwaardering nog als niet voltooid. Is het bedrag al wel afgeschreven? Als dit het geval is verzoeken wij je ons een printscreen van de afschrijving toe te sturen waarna wij het beltegoed zullen toevoegen.

Groetjes,

Arie
OOk ik heb dit vandaag ervaren. Was ook bang niet meer bereikbaar te zijn. Dacht ff niet bij de bevalling aanwezig te kunnen zijn omdat ik niet bereikbaar was. Simyo graag eerst een e-mail voordat jullie mijn beltegoed op 0 euro zetten en mij in de stress laten zitten!!!!!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Admini,

Allereerst kan ik je alvast geruststellen: als jij te weinig beltegoed hebt, ben je gewoon bereikbaar. Je wordt namelijk naar éénzijdig afgesloten voor uitgaande oproepen of sms'jes. Dat is logisch, want je hebt dan geen beltegoed meer om deze te versturen.

Daarnaast is het in zo'n geval misschien slim om automatisch opwaarderen aan te zetten op Mijn Simyo. Zo kom je nooit zonder beltegoed te staan.

Groetjes, Tiury
Hallo,
Ook ik kan niet meer bellen vanwege administratieve redenen, terwijl ik het tegoed op automatisch opwaarderen heb staan. Er staat in het account ook nergens een melding dat ik moet betalen. Wat gaat er mis?
Groeten Bas
Reputatie 5
Badge +4
Hoi BasM,

Ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie dat er iets is misgegaan bij het deblokkeren na je opwaardering. Dit heb ik nu voor je opgelost. Als je het toestel even opnieuw opstart dan werkt alles weer.

Groetjes,

Kevin

Reageer