.

Aanschaf Simyo prepaid

  • 14 June 2012
  • 1 reactie
  • 786 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een prepaidkaartje aangeschaft. Na betaling via ideal moet je volgens de site binnen 4 uur een mail krijgen met je gegevens en binnen 2 dagen het pakket. Mooi niet dus,op 02-06 besteld en op 05-06 nog niets binnen.
Geen mail en geen pakket. Op de site gezocht naar een telefoonnummer en 0612001200 gevonden. Dit nummer blijkt niet van simyo te zijn, maar van de KPN.Terwijl dit WELop de site staat. Dan maar een mail gestuurd naar de “klantenservice”. Een mail terug gekregen,we hadden een storing en de mail is vandaag verstuurd en het pakket komt binnen 2 dagen. Dat zijn dus 7 dagen inplaats van 2 dagen. Het telefoon nummer is, volgens de medewerker alleen te bellen met een simyo toestel, terwijl op de site anders staat. Leugens dus. Nu eindelijk het pakket binnen, maar nog steeds, na nu al 2 keer om een reactie gevraagd te hebben, geen verdere reactie op mijn mail. Ook is het niet mogelijk om automatisch opwaarderen aan te zetten, omdat de code hiervoor gewoon niet doorkomt.

Ik heb echt spijt van mijn aanschaf en zal het beltegoed opmaken. Daarna snel wegwezen en naar een andere privider.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Peggy,

Welkom op het Simyo forum!
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Volgens ons systeem zijn je vragen reeds via de mail beantwoord. Wij zullen tevens op korte termijn het nummer van de Klantenservice op onze website aanpassen. Je kunt ons overigens ook telefonisch bereiken via
0800-0232300 op werkdagen tussen 09.00 en 17.30. De activatiecode is inmiddels overgemaakt op 14 juni. Je zult dez begin volgende week op je digitale bankafschrift terug kunnen zien. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Manisha

Reageer