.

Beantwoord

4G prepaid mogelijk?

  • 7 January 2014
  • 8 reacties
  • 1793 Bekeken

Badge +3
Kan je zo met prepaid op het 4G Internet van simyo?  Of moet je daar ook aparte Internet bundel voor aanschafen?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 7 January 2014, 23:40

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
4G en prepaid lijkt mij een hele rare combinatie... Ik denk eerlijk gezegd dat dat voorlopig niet gaat komen. Prepaid heeft (waarschijnlijk bewust) een vrij lage internet snelheid, samen met de niet al te grote bundels. Voor abonnementen wordt al een databundel van 1500MB aangeraden. De grootste prepaid bundel is 250MB. Dat is 6 keer kleiner dan wat Simyo aanraad voor 4G.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi huis3,

Prepaid en 4G lijkt ons ook geen goeie combi. De snelheid ligt zó hoog, dat je er niet tegenop kunt waarderen.
Met andere woorden; prepaid krijgt geen 4G.


Groentjuh; dank voor het antwoorden!
Badge +3
Dus dan verandert der niks voor mij? dus geen sneler internet ook all heb ik een toestel die 4g aan kan?
Reputatie 5
Badge +11
Dus dan verandert der niks voor mij? dus geen sneler internet ook all heb ik een toestel die 4g aan kan?

Helaas klopt dat :(
Tenzij je overstapt naar Sim only via de button 'stap over naar Sim only op Mijn Simyo.
Badge +3
Ik wou ook zegen dat het bereik in de postcode gebied. 2855 aj heel erg slecht is
Badge +6
Ik wou ook zegen dat het bereik in de postcode gebied. 2855 aj heel erg slecht is

Hoi Huis3,

Dat is niet zo fijn dat het bereik op die postcode minder goed is. Is het slechte bereik op het 2G of 3G netwerk?
Badge +3
Hij is met alles slecht ook met bellen en smsen
Reputatie 2
Badge +6
Hoi huis3,

Je had ook een nieuw topic gestart hier met dezelfde melding. Als je wil, zou je dan in het doorverwezen topic willen reageren? Zo houden we het forum overzichtelijk en gebruikersvriendelijk 🙂

Reageer