.

Beantwoord

Ik heb kennelijk 2 keer de internetbundel geactiveerd. Kan ik nu deze maand 2 GB gebruiken?

  • 28 March 2017
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

Badge
Ik heb kennelijk 2x de internet bundel geactiveerd. Kan ik nu deze maand 2gb gebruiken?
icon

Beste antwoord door Samantha 29 March 2017, 15:26

Bekijk originele reactie

8 reacties

Heb je al op je MijnSimyo gekeken voor je de vraag stelde? Daar staat namelijk hoeveel MB's je hebt 😉
Badge
Ja er staat 1000mb. Maar er is wel 20 euro afgeschreven.
Dan zal een moderator hier morgen reageren om het met je regelen.
Badge +7
Hoi Charley,

Oeps, ik kan het me voorstellen dat dit niet de bedoeling was! Ik zie ook dat je nu twee internetbundels hebt lopen. Je kunt helaas maar één van deze twee bundels gebruiken. Je hebt dus voor deze maand 1000 MB.

Onze technische afdeling gaat dit weer voor je rechtzetten, zodat je straks ook maar één bundel hebt. We hebben alvast de € 10,00 voor je tweede bundel terug aan je beltegoed toegevoegd. Vind je dat een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Badge
Ik vind het een goede oplossing, maar ik zie die 10 euro er nog niet bij staan in mijnsimyo.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Charley,

Wat fijn dat je blij bent met de oplossing! 🙂 Het duurt altijd een paar dagen voordat het beltegoed erop staat, dus ik raad je aan om het van de week nogmaals te controleren. Geen zorgen! Het komt op zijn pootjes terecht.

Groetjes,
Jihane
Badge
Het bedrag staat er een week later nog niet bij. Wel staat mijn internetbundel nog steeds op 1000mb, terwijl ik vannacht al de melding kreeg dat ik de helft al verbruikt hebt.
Hopelijk wordt het nu eens een keer goed opgelost!!
Badge +7
Hoi Charley,

Wat jammer dat hier verwarring over is ontstaan! De € 10,00 is op 29 maart al aan je beltegoed toegevoegd. Dit kun je zelf ook narekenen. Je hebt in maart in totaal € 60,00 opgewaardeerd. Hiervan heb je op 9 maart een internetbundel gekocht, en op 28 maart had je de twee internetbundels gekocht. Dit is in totaal € 30,00 dat je aan internetbundels hebt uitgegeven. Daarnaast heb je ongeveer € 10,00 aan verbruikskosten gehad, zoals telefoongesprekken. Hierdoor zou je beltegoed op ongeveer € 20,00 uitkomen. Omdat we de tweede bundel al hebben vergoed, zie je dat je nu € 29,52 aan beltegoed hebt. Is het zo iets duidelijker voor je?

Je hebt inderdaad 50% van je internetbundel verbruikt. Onze technische afdeling heeft je tweede bundel nog niet verwijderd, waardoor je deze bundel nog steeds ziet staan. Ik heb ze deze daarom meteen laten verwijderen. Zie je nu wel de juiste aantal MB's?

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer