.

Vraag

Zopo C2 geen 3g

  • 4 October 2013
  • 2 reacties
  • 10086 Bekeken

Badge
Beste allemaal,

Sorry deze vraag herhaald in ander topic was verkeerde plek.

Ik heb hier(9241) een Zopo C2. Mooi toestel werkt goed behalve mobiel internet. Heel frustrerend want het ene moment keurig 3g en mobiel internet via netwerk. Het volgende moment alleen internet via wifi (wel lekker goedkoop maar niet de bedoeling). Van alles al geprobeerd (verschillende apn instellingen uit anderre topics), maar niets lijkt de oplossing.

Weet een van jullie de oplossing voor dit plagerijtje?

Alvast bedankt voor een reactie.

Groeten Joop

2 reacties

Badge +8
Beste allemaal,

Sorry deze vraag herhaald in ander topic was verkeerde plek.

Ik heb hier(9241) een Zopo C2. Mooi toestel werkt goed behalve mobiel internet. Heel frustrerend want het ene moment keurig 3g en mobiel internet via netwerk. Het volgende moment alleen internet via wifi (wel lekker goedkoop maar niet de bedoeling). Van alles al geprobeerd (verschillende apn instellingen uit anderre topics), maar niets lijkt de oplossing.

Weet een van jullie de oplossing voor dit plagerijtje?

Alvast bedankt voor een reactie.

Groeten Joop


Hoi Joopfrl,

Ik had je bericht daar gevonden inderdaad, ik reageer gewoon hier, geen probleem :)
Aan jouw en brvandoorn's berichten te lezen, denken jullie al richting het toestel. Ik neem aan dat je met de sim in een ander toestel dus geen problemen hebt?
ik zal sowieso je internetoptie opnieuw aan je aansluiting koppelen, wie weet geeft dat toch nog verbetering. Daarvoor moet je je toestel even uitschakelen en dan na een tijdje weer aanzetten.
Verder ben ik benieuwd of je iets hebt aan dat artikel waar brvandoorn naar verwijst.

Laat je nog weten hoe het verloopt?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Hallo Joop,

Misschien loont het om eens het Ervaringen en Discussie topic van Tweakers.net door te lezen.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548873

Hierin geven meerdere mensen aan last te hebben van slecht 3g ontvangst:
In dit topic zijn meerder zaken te vinden:
Hopelijk kan u hier iets mee.

Reageer