.

Beantwoord

Waarom werken sommige apps niet?

  • 29 August 2016
  • 2 reacties
  • 383 Bekeken

Badge
Ik heb sinds kort een abonnement bij jullie, en in het begin werkte het top. Maar de laatste tijd werken bepaalde apps gewoon niet! Bijv whatsapp en snapchat doen het prima. Facebook doet het de eene keer wel en andere keer niet. Ook als facebook het wel doet, en ik wil iemand opzoeken, doet hij dat niet en staat er dat ik geen verbinding heb met netwerk? Zo doet chrome internet het ook vaak niet.. opnieuw installeren heb ik al geprobeerd en werkt niet
icon

Beste antwoord door Ilias 30 August 2016, 13:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Noortje,

Ik ga er van uit dat je Apple hebt aangezien ik daar veel problemen over zie kan het dat je geupgrade bent van IOS 8 naar IOS9?
Zoja dan zijn er heel veel mensen die dit probleem hebben
Zo niet dan zal ik wat verder zoeken.

Met vriendelijke groet Paul.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Noortje1997,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat je deze problemen ervaart! Ik ben echter bang dat wij je niet kunnen voorzien van directe hulp, omdat het niet te maken lijkt te hebben met de simkaart.

Om dit voor honderd procent vast te stellen, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en het liefst een andere simkaart in je eigen toestel. Als de apps het nog steeds niet goed doen met een andere simkaart, dan weten we zeker dat het ligt aan het toestel (bijvoorbeeld een bepaalde update). Als de apps wel goed werken in een ander toestel met je eigen simkaart, dan weet je zeker dat je simkaart niet het probleem is.

Laat je weten wat het resultaat is en van welk toestel je gebruik maakt? Dan kunnen wij eventueel met je verder kijken.

Enorm bedankt voor je hulp, PaulH!

Groetjes,
Ilias

Reageer