.

Beantwoord

Waarom kan ik niet verbinden met 1649?

  • 17 April 2017
  • 8 reacties
  • 415 Bekeken

Sinds kort ben ik met internet en vaste telefoon over van KPN naar Ziggo (TV van Ziggo had ik al), maar nu werkt mijn 1649-nummer niet meer, zodat ik graag zou weten hoe dat komt en wat ik daaraan moet doen.

Bvb dank voor een reactie.

JDR
icon

Beste antwoord door Ray 17 April 2017, 14:08

Bekijk originele reactie

8 reacties

Je vraagt bij Simyo een vraag over een product wat zij niet aanbieden. Je hebt het namelijk over internet en vaste telefonie. Denk dat je beter even contact op kan nemen met de klantenservice van Ziggo. Bel 1200 vanaf je vaste lijn naar Ziggo. Niet met je mobiel, dan kom je bij Simyo uit.
Je vraagt bij Simyo een vraag over een product wat zij niet aanbieden. Je hebt het namelijk over internet en vaste telefonie. Denk dat je beter even contact op kan nemen met de klantenservice van Ziggo. Bel 1200 vanaf je vaste lijn naar Ziggo. Niet met je mobiel, dan kom je bij Simyo uit.

Edit: toch even voor je uitgezocht op de site van 1649..


Helaas. Bedrijven met een eigen infrastruktuur(bellen via de kabel) blokkeren gesprekken via 1649. Je kunt dus helaas geen gebruik maken van 1649. Wil je toch goedkoper bellen, dan adviseren wij de toegangsnummers van Telediscount. Hier kan je ook bellen tegen superlage tarieven.
Ik zal met Ziggo bellen, maar het lijkt niet erg hoopvol. Niettemin: erg bedankt! JD
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rutgerssnoek,

Welkom op het Simyo Forum!

Haha, leuk dat je deze vraag hier stelt 😃 Zoals Ray echter zegt, is dit het Simyo Forum. Het klinkt inderdaad alsof je een andere partij nodig hebt. Ik vind het wel ontzettend lief van Ray dat hij het toch nog voor je heeft uitgezocht. Wat een engeltje is hij toch! :8

Heel veel succes verder! Dit is trouwens het klantenservicenummer van Ziggo: 0900 1884.

@ Ray, super dat je 't toch nog even uitzocht!

Groetjes,
Jihane
@Jihane,

Ziggo klanten bellen met 1200 vanaf hun vaste lijn. Zoals Simyo klanten met 1200 bellen vanaf hun mobiel 😃
Reputatie 5
Badge +9
Je hebt helemaal gelijk Ray! Als Ziggo klanten vanaf hun vaste lijn naar 1200 bellen, komen ze ook uit bij Ziggo.

@rutgerssnoek Heeft het belletje met Ziggo nog geholpen?

Groetjes,
Caspar
Nee, Ziggo weet het ook niet (nou ja...., maar kennelijk wel voldoende om tijdens een eerder telefoongesprek, na intern rondbellen bij Ziggo, te bevestigen dat het bellen met 1649 ook bij Ziggo geen probleem zou zijn). Verder verwezen ze mij naar 1649, die mij inmiddels meedeelden dat met 1649 bellen vanaf een vaste Ziggo-lijn niet mogelijk is. Een kwalijke misrepresentatie van Ziggo dus.
Badge +7
Hoi rutgerssnoek,

Oh dat is wel vervelend zeg! Echt jammer dat het niet mogelijk is :(

Als je weer een Simyo-gerelateerde vraag hebt, zien we je graag weer terug op het forum 🙂 Of als je gewoon gezellig wilt kletsen, dan kan dat natuurlijk ook hier.

Groetjes,
Samantha

Reageer