.

Beantwoord

Waarom krijgen alleen smartphonegebruikers cadeau's?

  • 25 July 2016
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

waarom alleen cadeautjes weggeven aan dataverbruikers op smartfone? ik wil geen smartfone , heb wel al jaren gewoon telefoonabbonnement, .......????????
icon

Beste antwoord door Jihane 27 July 2016, 13:46

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het klinkt hard, maar smartphone gebruikers zijn voor telecombedrijven uit financieel oogpunt veel interessantere klanten dan mensen die alleen maar kunnen of willen bellen. Het mobiele dataverbruik is wereldwijd gigantisch gestegen de laatste paar jaar, terwijl het aantal mobiele belminuten volgens mij niet veel omhoog is gegaan. Maar dat neemt niet weg dat smartphone-loze klanten zonder twijfel net zo gewaardeerd worden door Simyo als de MB-veelgebruikers. Wie weet zit er voor hun ook een klein cadeautje aan te komen. Zou een aardige geste zijn.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wodan1,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je teleurgesteld bent hierover! In mijn optiek gaat dit helemaal niet zozeer om financiën en doelgroepen, maar simpelweg om het feit dat een heleboel mensen in het bezit zijn van een smartphone. Zo wordt er een heleboel gebruik gemaakt van het internet via de mobiele telefoons. Om deze reden is het een leuke kleinigheid om 1000 MB's te ontvangen zodra je een jaar (of meerdere jaren) klant bent bij Simyo. Het is gewoon iets leuks, en overduidelijk niet bedoeld om een andere groep te benadelen. Dat hoeft ook helemaal niet je perceptie te zijn 😉 Als iemand iets krijgt, dan is dat toch alleen maar leuk voor die persoon? Een roze bril maakt alles mooier!

Dat gezegd hebbende wil ik jou een kleinigheidje aanbieden. Je ontvangt binnen enkele dagen een pakketje op je deurmat met een verrassing ;)

Heb je nog andere vragen?

@ Scotsman; Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer