Beantwoord: Waarom hoor ik elke 30 seconde een melding van hetzelfde WhatsApp bericht?

Tags:

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Harm1 heeft ontvangen van andere leden.

Harm1 auteur
Startend Simyaan
Reacties: 2

15 december 2016, 09:42

ik heb een Samsung J 5. Als ik een berichtje krijg gaat normaal gesproken 1 x de bel om aan te geven dat ik iets heb ontvangen. Bij de J5 blijft het belletje elke 20 a 30 seconden overgaan net zo lang totdat je het bericht hebt geopend. Heb ik 2 berichtjes dan wordt het belletje echt getriggerd en gaat hij om de 10 seconden. Hoe stel ik mijn telefoon zo in dat het belletje slechts 1 x overgaat per bericht?
Gemarkeerd als antwoord

je gaat naar instellingen dan naar mijn apparaat...geluiden en meldingen. je scrolt dan naar onderen en kiest overige geluiden. Dan kies je applicaties van samsung en daar zie je staan berichtsignaal herhalen en volgens mij moet je het daar veranderen.maar volgens mij is dit wat anders

Bekijk originele reactie
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caja heeft ontvangen van andere leden.

Caja antwoord
    Startend Simyaan
    Reacties: 1

15 december 2016, 09:47

je gaat naar instellingen dan naar mijn apparaat...geluiden en meldingen. je scrolt dan naar onderen en kiest overige geluiden. Dan kies je applicaties van samsung en daar zie je staan berichtsignaal herhalen en volgens mij moet je het daar veranderen.maar volgens mij is dit wat anders
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Harm1 heeft ontvangen van andere leden.

Harm1 auteur
    Startend Simyaan

15 december 2016, 10:12

""je scrolt dan naar onderen"" tot zover gaat het goed daarna heb ik kennelijk een andere software uitvoering want ik heb geen """"overige geluiden "" of zelfs iets wat daar maar op lijkt Ook heb ik geen optie applicaties van Samsung in deze software staan.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Harm1 heeft ontvangen van andere leden.

Harm1 auteur
    Startend Simyaan

15 december 2016, 11:37

gevonden: je gaat naar de desbetreffende app. in de rechterbovenhoek op de 3 puntjes tikken daarna via de instellingen de app aanpassen. Dit moet je dus per app aanpassen ipv via het samsung menu.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caspar heeft ontvangen van andere leden.

CasparCaspar
    Moderator
    Reacties: 2147 Sim Only
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

IJsbreker

IJsbreker

iOS expert

iOS expert

Globe trotter

Globe trotter

Android expert

Android expert

Meedenker

Meedenker

Boomerang

Boomerang

Gangmaker

Gangmaker

Vlugge Japie

Vlugge Japie

15 december 2016, 16:41

Hoi Hart1,

Welkom op 't forum :)

Mooi dat de tip van Caja heeft geholpen! Als je hier nog vragen over hebt, weet je het forum te vinden!

@Caja Ook jij welkom op 't forum. Dit is nou het leuke aan het forum. Een klant die aan klant helpt :D

Ik hoop dat we jullie beiden vaker terug zullen zien op 't forum.

Groetjes,
    Caspar
    Alsjeblieft alleen privéberichten sturen als een moderator er om vraagt.

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie