.

Beantwoord

Waar kan ik het beste naartoe voor een schermreparatie?

  • 9 June 2016
  • 6 reacties
  • 298 Bekeken

Badge
Mijn Acer Liquid Z530 scherm is gebarsten maar doet het nog, waar kan ik het beste naar toe gaan om te repareren?

Met vriendelijke groet,

Intruder.
icon

Beste antwoord door Sean 10 June 2016, 11:11

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi Intruder,

Oei, vervelend dat je scherm gebarsten is! We weten allemaal hoe dat voelt. Gelukkig doet 'ie het verder nog wel gewoon! Waar je de reparatie het beste kunt laten doen hangt af van of je nog garantie hebt op je toestel. Als je namelijk nog wel garantie hebt, kun je gemakkelijk naar de winkel toe waar je 'm gekocht hebt, en repareren zij 'm voor je.

Mocht je geen garantie meer hebben, raad ik je aan om een plaatselijke telefoonwinkel te bezoeken. Je kunt online (via Google) ook genoeg winkels vinden die tegen mooie prijzen schermreparaties doen.

Veel succes! Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Badge
Dat is een probleem er is bijna geen zaak waar ze het kunnen maken omdat het heel weinig van verkocht word. Andere merken wel zoals Samsung, Sony, Appel etc. Of je moet het opsturen, duurt 3 weken voordat het klaar is omdat ze dat ook moeten bestellen en duur.

Groetjes,

Intruder.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Intruder,

Drie weken wachten op je telefoon is wel erg lang.

Is het misschien een optie om zelf online een nieuwe scherm te bestellen en deze te laten vervangen door de plaatselijke telefoonreparateur?

Groetjes,
Sean
Beste luitjes.

Kijk eens op replacedirect.

Suuk 6.
Badge
Dat is een goede optie, Sean. Ik zal er over nadenken, heel goed. Bedankt. Hoi Suuk 6, daar had ik al naar ge-chat. Moeten ze ook bestellen omdat Acer weinig verkocht word.

Iedereen bedankt voor het meedenken.
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan! Hopelijk heb je snel weer een barstvrij scherm :D

Succes!

Groetjes,
Sean

Reageer