.

Beantwoord

Voordelig telefoon aanschaffen. Hoe doe ik dat?

  • 11 June 2017
  • 5 reacties
  • 256 Bekeken

Al een tijdje maak ik nu fijn gebruik van jullie diensten, maar mijn mobiel wordt oud en ik wil graag een Iphone 6s (32gb) kopen. Ik zat te overwegen om de telefoon los aan te schaffen en dan mijn abonnement te blijven gebruiken, maar dit is toch erg kostelijk. Zijn er alternatieven?
icon

Beste antwoord door Asma 14 June 2017, 11:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Jazeker, een topic gaat over gerefurbished. Misschien iets voor jou om dat te onderzoeken.
https://forum.simyo.nl/telecom-weetjes-nieuwtjes-99/tweedehands-smartphones-laptops-populairder-38532/index1.html#post166046
Reputatie 7
Badge +7
Niet direct bij Simyo. Je moet dan naar andere providers of naar algemene verkopers als belsimpel. Je betaalt dan ook nog een fors bedrag voor te toestel, maar je spreidt het wel uit over twee jaar oid.
Aanvullig op Wim,

Bij bijvoorbeeld een derde partij zoals Belsimpel.nl kun je dus een abonnement + telefoon afsluiten. Je eventuele voordelen die je nu bij Simyo geniet ben je dan kwijt want je gaat een nieuwe verbintenis aan. Wel kun je nummerbehoud aan vragen.
Aanvulling op Wim en Ray. ;)
Denk er wel aan dat je dan te maken hebt met BKR, je staat geregistreerd bij €250.00 en hoger waarde van toestel .
Reputatie 6
Badge +7
Hoi SeePeeYou,

Welkom op het Forum!

Helaas bieden wij geen opties om een telefoon voordelig aan te schaffen met behoud van je abonnement. Dit komt omdat wij een Sim Only provider zijn en geen telefoons verkopen.

Eerst was het mogelijk om een nieuw abonnement met telefoon te bestellen via Belsimpel.nl of Mobiel.nl. Dit kan nog steeds, alleen niet met behoud van je huidige tarieven en telefoonnummer. Dit betekent dat je een nieuw abonnement met nieuw nummer kunt afsluiten bij één van onze e-tailers, waarna je voor een telefoon kunt kiezen. Houd er dan alleen wel rekening mee dat als je een telefoon in combinatie met abonnement afsluit je BKR geregistreerd wordt, zoals Friesian aangaf.

Tegenwoordig worden vaak refurbished telefoons verkocht met extra voordeel. Een refurbished telefoon functioneert net zo goed als een nieuw toestel, omdat er nieuwe onderdelen in zitten. Zoals Friesian voorstelde kun je voor meer informatie terecht op deze topic. Ga je voor een tweedehands telefoon?. Dan kun je op onze blog lezen waar je op kunt letten.

Ik zie trouwens dat jij je abonnement met extra voordeel kunt verlengen. Zojuist heb ik je een verlengingsaanbod toegestuurd, waarmee je € 3 ,- extra korting krijgt op je huidige bundels. Klik op de link in mijn mail voor meer informatie hierover. Houd er rekening mee dat de link slechts 24 uur geldig is. Hierna kun jij je abonnement alsnog verlengen via Mijn Simyo, onder het tabblad Overzicht.

Als je andere vragen hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten.

@ Wimj12, Ray en Friesian, bedankt voor het meedenken! :D

Groetjes,
Asma

Reageer