Beantwoord

Mijn wachtwoord werkt niet. Wat nu?

  • 8 november 2018
  • 1 reactie
  • 292 Bekeken

We hebben alle mogelijke combinaties geprobeerd. Heb net een nieuw wachtwoord aangevraagd en ook dit werkt niet. Nu heb ik nog 1 poging over. Daarna wordt de telefoon gereset naar fabrieksinstellingen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Jihane 8 november 2018, 17:10

Hi Haaren,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je je toestel niet meer in komt! Gaat het om je pincode van je simkaart of om je schermbeveiliging van je toestel? Je pincode vind je door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Echter, ik denk dat het gaat om de schermbeveiliging. Want als je je pincode kwijt bent, werkt een fabrieksreset niet. Maar hoe heb je dan een nieuw wachtwoord aangevraagd?

Ik ben een beetje de draad kwijt helaas! Wil je me vertellen waar je precies naar op zoek bent? Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Jihane
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi Haaren,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je je toestel niet meer in komt! Gaat het om je pincode van je simkaart of om je schermbeveiliging van je toestel? Je pincode vind je door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Echter, ik denk dat het gaat om de schermbeveiliging. Want als je je pincode kwijt bent, werkt een fabrieksreset niet. Maar hoe heb je dan een nieuw wachtwoord aangevraagd?

Ik ben een beetje de draad kwijt helaas! Wil je me vertellen waar je precies naar op zoek bent? Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Jihane

Reageer