.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn telefoon ontgrendelen?

  • 28 September 2016
  • 2 reacties
  • 8622 Bekeken

Ik heb de smartphone van mijn vrouw overgenomen. Mijn simkaart zit er nu in. Ik kon deze wel activeren, maar de telefoon vraagt om een wachtwoord. Dat heb ik niet. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door franswon 28 September 2016, 20:13

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo WilliamE,

Weet je vrouw het wachtwoord ook niet meer?

Voor Android-telefoons vind je her wat tips https://support.google.com/nexus/answer/3388218?hl=nl&ref_topic=6023276&vid=1-635765192699454259-983870936

Terugzetten naar fabrieksinstellingen is de ultieme stap, je verliest dan wel alles wat op het interne geheugen staat opgeslagen.

Als je via een google-account het wachtwoord wilt herstellen moet je dit wel via het account van je vrouw doen.

Met IOS schijnt het wat moeilijker te zijn volgens berichten in de media, zelfs de FBI had er veel moeite mee.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi WilliamE,

Welkom op het Simyo forum.

Wat lastig dat je niet de juiste code hebt om je telefoon te ontgrendelen. Helaas kan ik je alleen voorzien van de codes die bij je simkaart horen. De enige die de toestelcode heeft, is de vorige eigenaar.

Franswon heeft al wat tips voor Android gegeven. Wanneer je een iPhone hebt, wil ik je adviseren op deze pagina te kijken. Als je er niet uitkomt of twijfelt, neem dan geen risico en loop even langs een telefoonzaak.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sean

@Franswon, bedankt voor je antwoord 😃

Reageer