.

Beantwoord

Mijn telefoon gaf plotseling aan dat ik een update moest doen. Is dit te vertrouwen?

  • 10 October 2015
  • 2 reacties
  • 309 Bekeken

Badge
Mijn telefoon gaf aan dat ik een update moest doen omdat anders van alles fout zou gaan. Is dat vertrouwd? Ik heb er een screenshot bij gedaan.

icon

Beste antwoord door Ray 10 October 2015, 22:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

Is een reklame in DU.. Als jij een update krijgt voor je telefoon is dat niet via hun.. Negeren dus 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi A-Kort,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals je ziet heb ik jouw forumnaam aangepast naar; A-Kort. Het is niet verstandig om jouw 06-nummer als gebruikersnaam voor het forum te gebruiken. Dit is zowel voor alle forumleden als alle bezoekers inzichtelijk. Voor jouw privacy heb ik dit gewijzigd. Mocht je liever een andere naam hebben? Laat het dan weten. Ik pas het dan alsnog voor je aan.

Goed dat je eerst even komt checken of deze update betrouwbaar is. Ik sluit me aan bij het antwoord van Raytje. Als je een software update krijgt, krijg je deze vanuit de fabrikant. Niet vanuit een app. Dit ziet er helemaal uit als een reclame. Ik zie bovenin en groot wit kruisje staan. Als je hierop drukt, zal deze reclame verdwijnen. Heb je hier nog vragen over?

@Raytje, bedankt voor je oplettendheid en je snelle reactie! Top :)

Groetjes,
Angela

Reageer