.

Beantwoord

Hoe maak ik aanspraak op mijn garantie?

  • 4 June 2016
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

In december heb ik een Huawei P8 lite besteld bij Bol.com, het scherm is afgelopen vrijdag kapot gegaan, het begon eerst te knipperen en daarna zijn strepen in het scherm gekomen die lichtelijk met de kleuren op het scherm meekleuren. Ik ben simyo beller, maar heb de telefoon dus niet hier gekocht. Als ik hem opstuur voor reparatie, heb ik dan nog wel recht op de 1 jaar garantie, of is dat alleen als ik hem ook op de simyo website heb gekocht?
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 June 2016, 21:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je stelt de vraag op de verkeerde plek. Je moet voor de garantie bij bol.com zijn. Simyo en/of de telefoonshop staan hier buiten omdat je bij de telefoonshop niet de telefoon hebt besteld.
Je hebt geen aankoopbewijs van de telefoonshop......

**edit
Even gecontroleerd bij die site. Je hebt bij het product product-informatie ontvangen. Je is wettelijke garantie en mogelijk fabrieksgarantie, het laatste vindt je in de documentatie die bij het product is geleverd
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lauds,

Welkom op het Simyo Forum.

Ai, wat balen dat het scherm van jouw telefoon kapot is gegaan. Het ziet er op de foto inderdaad niet heel erg goed uit.

Zoals Friesian heeft aangegeven, zijn wij in dit geval niet de juiste partij om je garantie te vragen. Dit kun je doen bij de verkopende partij of bij de fabrikant van de telefoon. Op het moment dat je jouw telefoon via onze website had gekocht, had je deze wel via ons kunnen opsturen en een beroep op de garantie kunnen doen. Sorry dat we je in dit geval niet kunnen helpen. Houd je ons wel even op de hoogte van het contact wat je hebt met bol.com? We horen natuurlijk graag dat je goed geholpen wordt.

@Friesian, bedankt voor je antwoord :)

Groetjes,
Angela

Reageer